Vinnie Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Gillar att du skull få det blå/vit randigt, men misslyckades Bara du som märkte! Gjorde en liten miss när jag gjorde mönstret men jag tyckte det blev fint i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Bara du som märkte! Gjorde en liten miss när jag gjorde mönstret men jag tyckte det blev fint i alla fall! Vet efter som jag gjort samma fel i nåt annat sammanhang, det är så man lär sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 Här har ni mig, med ett nytt ansikte. Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Här har ni mig, med ett nytt ansikte. Vad tycks? Cool Får man se originalbilderna? Redigerad 19 april, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2007 (redigerad) Cool Får man se originalbilderna? Här har du originalbilderna! http://www.halsosidorna.se/res/default/433527_45039555.jpg Redigerad 19 april, 2007 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Har någon något tips på hur man kan få en liknande effekt som på bilden här nedan? Textmässigt alltså. http://www.myfonts.com/images/family/canadatype/jonah.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Har någon något tips på hur man kan få en liknande effekt som på bilden här nedan? Textmässigt alltså. http://www.myfonts.com/images/family/canadatype/jonah.gif Det har jag också funderat på. Svar uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Exprimentera lite med wave, arch, flag o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Nära, men inte riktigt. Det ska fortfarande vara rakt över och under, något som Wave och Flag inte lyckas med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Använd "warp" (Edit->Transform->Warp), texten ska vara i samma lager, sen drar du lite i mitten bara. Kom ihåg att dra rakt, annars blir texten konstig, men det lär du märka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Använd "warp" (Edit->Transform->Warp), texten ska vara i samma lager, sen drar du lite i mitten bara. Kom ihåg att dra rakt, annars blir texten konstig, men det lär du märka. Verkar vara rätt. Tack ska du ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 (redigerad) Använd "warp" (Edit->Transform->Warp), texten ska vara i samma lager, sen drar du lite i mitten bara. Kom ihåg att dra rakt, annars blir texten konstig, men det lär du märka. Funkar inte för mig, absolut inget händer när jag trycker på "warp"... Skulle du kunna tänka dig att visa med screenshot? Redigerad 24 april, 2007 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Funkar inte för mig, absolut inget händer när jag trycker på "warp"... Skulle du kunna tänka dig att visa med screenshot? http://rapidshare.com/files/27739523/tut.avi.html Kika på den, inte gjort så noga, men bra nog för att du ska fatta principen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Varför inte bara skicka PSD'n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2007 Varför inte bara skicka PSD'n? För att han inte kan se hur jag gjorde med bara en .psd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Well okay. ^^ Anyways, det här är lite bättre än den första va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Well okay. ^^ Anyways, det här är lite bättre än den första va? http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/unhbZWfWJOR8.png Mycket bättre! Fast ha inte så hög opacitet på skuggan nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2007 Mycket bättre! Fast ha inte så hög opacitet på skuggan nästa gång. Tack, kewl med kritik, du store Siana. Ska tänka på det nästa gång. Meh. Jag har tråkigt. Någon får gärna säga någonting jag kan FÖRSÖKA mig på att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Tack, kewl med kritik, du store Siana. Ska tänka på det nästa gång. Meh. Jag har tråkigt. Någon får gärna säga någonting jag kan FÖRSÖKA mig på att göra. Okej....... Sätt Shakiras kropp på David Hasselhoff och lägg till T-Rex ben. Det måste se verkligt ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Okej....... Sätt Shakiras kropp på David Hasselhoff och lägg till T-Rex ben. Det måste se verkligt ut! Tutorial? -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts