spajdermän Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 spajdermän: Bara för att han ser in i hennes kjol heter det verkligen inte insikt. Jao, men jag la ju dit en " " så att man skulle förstå ironin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) spajdermän: Bara för att han ser in i hennes kjol heter det verkligen inte insikt. Exakt, hon har ju ett plagg för... Redigerad 10 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Gizmo91, hur går det med bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Gizmo91, hur går det med bilderna? Ville inte använda dom nuvarande brusharna, alla var så tråkiga. Vad vill du ha för motiv? blir enklare då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hur gör man som "bilder" typ? T.ex som den fina bilden jag har som wallpaper. Här! Alltså vanliga gamla "fotopapper" Vore najs att kunna det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Hur gör man som "bilder" typ? T.ex som den fina bilden jag har som wallpaper. Här! Alltså vanliga gamla "fotopapper" Vore najs att kunna det. Vad exakt är det du vill veta? Bilden ser ut att bestå av en enfärgad bakgrund, på den en bild med svart outerglow (?) och sen en vit ram med sänkt opacity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Vad exakt är det du vill veta? Bilden ser ut att bestå av en enfärgad bakgrund, på den en bild med svart outerglow (?) och sen en vit ram med sänkt opacity. Förlåt. Var lite trött kanske. Eller så tänkte jag på andra bilder jag sätt men det är bara en bild på en lite större vit yta som antagligen då har en en-pixlig bevel and emboss eller någonting liknande. Ni får ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 För att få en bättre foto-effekt kan du först skapa en vit rektangel och sedan placera bilden i mitten men närmre toppen än botten. Exempel, en bild jag gjort med den effekten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2007 Jo, var exakt så på dem andra bilderna också. Och när jag vaknade och läste vad jag skrev och tittade på bilderna undrade jag hur trött jag igentligen var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 En ny bild av mig Vad tycks? Jag tycker den ser stämningsfull ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2007 En ny bild av mig Vad tycks? Jag tycker den ser stämningsfull ut. Får jag fråga om det ska föreställa något, eller vad det är till för? =) Ser ganska cool ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Följde en tutorial.. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/GkAk9c8GHv2H.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Mjeh. Säg vad ni tycker. Inte om motivet eller texten eller nåt. Alltså, hur blev "bilderna"? Allt som allt var det väll acceptabelt men jag tycker det vart ganska dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 FlipkineswhatevertjejenfanatikerN^sbild Ta bort den svarta stroken på insidan och utsidan av korten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ta bort den svarta stroken på insidan och utsidan av korten. ~och gör "ramarna" lika stora. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Mjeh okay får tänka på det till nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Försöker lära mig måla.. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/1SLo0wgW2cbA.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Försöker lära mig måla.. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/1SLo0wgW2cbA.png Ser väl rätt bra ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Ser väl rätt bra ut? Nja... det svåra är ju färgläggningen. Orkar inte sitta i flera timmar och färglägga en bild, men om någon vet ett snabbt och snyggt sätt att färglägga en bild så hjälp mig gjärna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2007 Följde en tutorial.. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/GkAk9c8GHv2H.png Gillar att du skull få det blå/vit randigt, men misslyckades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts