j3ns Skrivet 6 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2007 Riktigt snyggt! Men taket ser lite...snett ut? Det ska vara snett bakåt.. men det ser lite knäppt ut ändå.. fast det är pixel rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Gjorde denna lite snabbt nyss: http://img168.imageshack.us/img168/3446/sunset15151aa9.jpg Blev inge vidare faktiskt. Redigerad 8 april, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Gjorde denna lite snabbt nyss: http://img168.imageshack.us/img168/3446/sunset15151aa9.jpg Blev inge vidare faktiskt. Snyggt imo. Gjort allt själv? Trädet och gräset osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Snyggt imo. Gjort allt själv? Trädet och gräset osv. Gräset iaf finns väl i PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Gräset iaf finns väl i PS Gör det? Vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Gör det? Vart? Någon brush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Edit: Inget. Redigerad 8 april, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Gjorde denna lite snabbt nyss: Blev inge vidare faktiskt. Älskar sådana bilder, gör fler! Den får bli mitt WP Ouhh, ändrade mig. Det såg inte så bra ut på mitt 1280x1024 Redigerad 8 april, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 Vet inte om det är här man frågar, eller i "Dump, Skrivbord"-tråden, eller någon annanstans. Nåja! Nu till saken: Jag vill ha ett nytt skrivbordsunderlägg. Ska vara väldigt rent och snyggt, helst med mörka färger. Spelar ingen roll vilken motiv det är, om det ens ska vara något. Kanske lite luddigt förklarat, men få se vad ni klarar av . Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/NyFKjAlkBa8A.jpg Inte det jag e bäst på men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 8 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2007 (redigerad) Snyggt imo. Gjort allt själv? Trädet och gräset osv. Näh gräset, trädet och "kvinnan med hunden" är brushes. Älskar sådana bilder, gör fler! Den får bli mitt WP Ouhh, ändrade mig. Det såg inte så bra ut på mitt 1280x1024 Hehe kan fixa några till imorgon, kan ändra till 1280x1024 också Redigerad 8 april, 2007 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Gjorde denna lite snabbt nyss: http://img168.imageshack.us/img168/3446/sunset15151aa9.jpg Blev inge vidare faktiskt. Bruden med hunden är väldigt suddiga. Sedan borde du använda pen tool istället för polygon tool för marken, den är jäkligt kantig just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 (redigerad) Bruden med hunden är väldigt suddiga. Sedan borde du använda pen tool istället för polygon tool för marken, den är jäkligt kantig just nu. Att dom är suddiga vet jag varför. När jag gjort sånna blir vissa bilder för skarpa i kanterna - en massa skitfula pixlar. Säkert därför han blurrat lite. Marken dock. Om han vill kan han använda polygon fast göra fler stop så den blir mjukare på det sättet. Edit: Wow - Me think this looks awesome: Redigerad 9 april, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Edit: Wow - Me think this looks awesome: *BILD* Jadu... den där killen hade verkligen utsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jadu... den där killen hade verkligen utsikt. Insikt menar du @VickeX: Frän bild, du som har gjort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Jadu... den där killen hade verkligen utsikt. Yeah Insikt menar du @VickeX: Frän bild, du som har gjort den? Är du knäpp eller? Jag kan inte göra mycket mer än signaturer... Kan göra lager och bla ha ha. Fotomanipuleringar. Ändra och klippa ihop bilder. Men jag kan inte rita etc. som nog gjorts där. Någonting iaf som är mycket mer än jag kan. Tyckte bara den var grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Är du knäpp eller? Jag kan inte göra mycket mer än signaturer... Kan göra lager och bla ha ha. Fotomanipuleringar. Ändra och klippa ihop bilder. Men jag kan inte rita etc. som nog gjorts där. Någonting iaf som är mycket mer än jag kan. Tyckte bara den var grym! Aha, ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 (redigerad) Att dom är suddiga vet jag varför. När jag gjort sånna blir vissa bilder för skarpa i kanterna - en massa skitfula pixlar. Säkert därför han blurrat lite. Marken dock. Om han vill kan han använda polygon fast göra fler stop så den blir mjukare på det sättet. Det tvivlar jag på. Han sa att han hade använt brushes - antagligen har han förstorat brushen med kvinnan och hunden. När man förstorar en brush blir den suddig. Psst, finns bättre sätt att få mjuka kanter på än att blurra. Edit. spajdermän: Bara för att han ser in i hennes kjol heter det verkligen inte insikt. Redigerad 10 april, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 Det tvivlar jag på. Han sa att han hade använt brushes - antagligen har han förstorat brushen med kvinnan och hunden. När man förstorar en brush blir den suddig. Psst, finns bättre sätt att få mjuka kanter på än att blurra. Edit. spajdermän: Bara för att han ser in i hennes kjol heter det verkligen inte insikt. Konstig kjol man måste ha om man kan se I den. Tror snarare man säger att man ser In Under kjolen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/Insikt http://sv.wikipedia.org/wiki/Utsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts