Jump to content

Bildredigeringstråden

Speeder
 Share

Recommended Posts

Har inte riktigt kollat i denna tråden förr. Får man slänga upp sina skapelser här?

edit: yarh, det verkar så.

Slängde ihop denna då jag fick inspiration av andra liknande bilder.

Jo, sådana bilder har man sett några miljoner av. (w00t)

Hursomhelst blev det väldigt konstigt när stjärnorna och trädet var suddigt medan gräset var skarpt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, sådana bilder har man sett några miljoner av. :)

Hursomhelst blev det väldigt konstigt när stjärnorna och trädet var suddigt medan gräset var skarpt. -_-

Jo så här var det. Jag hade tänkt först ha en människa som skulle stå där i gräset och därför skulle det vara suddig bakgrund. Fast jag var inge bra på att göra människor så det fick vara som det redan var. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo så här var det. Jag hade tänkt först ha en människa som skulle stå där i gräset och därför skulle det vara suddig bakgrund. Fast jag var inge bra på att göra människor så det fick vara som det redan var. :wub:

Ta bara första bästa foto på en människa, använd polygon tool runt konturerna, färga svart, voila.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte riktigt kollat i denna tråden förr. Får man slänga upp sina skapelser här?

edit: yarh, det verkar så.

Slängde ihop denna då jag fick inspiration av andra liknande bilder.

Ett tips är att haxa runt med penseln tills du får ett bra resultat. :)

Gjorde något i somras där jag använde penseln till stjärnor som jag tycker blev riktigt bra. Link to the internets.

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejhopp, är det nån av er som skulle kunna få tag på MTV reklamerna på bild? Då menar jag dom reklamerna med teckande gubbar som t.ex. hoppar från ett hoptorn och nån stor "larv" kommer upp? Behöver dom till ett projekt i skolan, annars om nån skulle kunna ta kort på dom eller vad som helst, behöver dom verkligen, skulle vara skit snällt!! Visste inte vart jag skulle skriva detta men tyckte den passade bra här. Skulle vara jävligt tacksam om nån skulle kunna fixa fram dom! :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor