Eudoros Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Inget. Redigerad 11 januari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 (redigerad) Har inte riktigt kollat i denna tråden förr. Får man slänga upp sina skapelser här? edit: yarh, det verkar så. Slängde ihop denna då jag fick inspiration av andra liknande bilder. Redigerad 11 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Har inte riktigt kollat i denna tråden förr. Får man slänga upp sina skapelser här? edit: yarh, det verkar så. Slängde ihop denna då jag fick inspiration av andra liknande bilder. Jo, sådana bilder har man sett några miljoner av. Hursomhelst blev det väldigt konstigt när stjärnorna och trädet var suddigt medan gräset var skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Jo, sådana bilder har man sett några miljoner av. Hursomhelst blev det väldigt konstigt när stjärnorna och trädet var suddigt medan gräset var skarpt. Jo så här var det. Jag hade tänkt först ha en människa som skulle stå där i gräset och därför skulle det vara suddig bakgrund. Fast jag var inge bra på att göra människor så det fick vara som det redan var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Jo så här var det. Jag hade tänkt först ha en människa som skulle stå där i gräset och därför skulle det vara suddig bakgrund. Fast jag var inge bra på att göra människor så det fick vara som det redan var. Ta bara första bästa foto på en människa, använd polygon tool runt konturerna, färga svart, voila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 (redigerad) Ta bara första bästa foto på en människa, använd polygon tool runt konturerna, färga svart, voila. Testade att rita igen. Blev okey tycker jag. edit: Har slängt upp den på Deviantart.com istället. Finns i 2 storlekar. Http://boomerxxx.deviantart.com/ Redigerad 12 januari, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Hej Lägger upp mina första omgjorda bilar. Lite paintjobs bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Hej Lägger upp mina första omgjorda bilar. Lite paintjobs bara. Den översta blev bäst tycker jag. På den andra var färgerna väldigt starka, så det ser väldigt retucherat ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Har inte riktigt kollat i denna tråden förr. Får man slänga upp sina skapelser här? edit: yarh, det verkar så. Slängde ihop denna då jag fick inspiration av andra liknande bilder. Ett tips är att haxa runt med penseln tills du får ett bra resultat. Gjorde något i somras där jag använde penseln till stjärnor som jag tycker blev riktigt bra. Link to the internets. Redigerad 13 januari, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ett tips är att haxa runt med penseln tills du får ett bra resultat. Gjorde något i somras där jag använde penseln till stjärnor som jag tycker blev riktigt bra. Link to the internets. Såg du bilden när den var klar? Några posts under den? Tycker det är mycket fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Såg du bilden när den var klar? Några posts under den? Tycker det är mycket fint. Mjoh, men det ser liksom väldigt suddigt ut. Det är väl en smaksak då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Hej Lägger upp mina första omgjorda bilar. Lite paintjobs bara. Så jävla fett. Boomer: Gubben såg overkligen ut. Och gräset lite stort. Annars var det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 Har lyckats göra en animation i ImageReady, men varför kan jag bara spara i .psd-format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 För att du ska öppna i photoshop och spara om den! -- Kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2007 För att du ska öppna i photoshop och spara om den! -- Kanske? Mjo, det var en bit på vägen, i vilket fall. Har fått hjälp av Ärris nu. Den här var det jag fixade. Visst blev den snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Hejhopp, är det nån av er som skulle kunna få tag på MTV reklamerna på bild? Då menar jag dom reklamerna med teckande gubbar som t.ex. hoppar från ett hoptorn och nån stor "larv" kommer upp? Behöver dom till ett projekt i skolan, annars om nån skulle kunna ta kort på dom eller vad som helst, behöver dom verkligen, skulle vara skit snällt!! Visste inte vart jag skulle skriva detta men tyckte den passade bra här. Skulle vara jävligt tacksam om nån skulle kunna fixa fram dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Den här var det jag fixade. Visst blev den snygg? Riktigt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Den här var det jag fixade. Visst blev den snygg? <3 Du gjorde min dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Lite feedback skulle vara vänligt. Redigerad 18 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts