Mathias Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Finns det någon svensk, enkel guide för Photoshop CS2? Råkade installera PS på svenska och upptäckte nyss att jag inte förstår så mycket när jag följer de engelska guiderna.. Kolla webdesignskolan.com's de har svenska guider som är enkla att följa. Redigerad 6 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Kolla webdesignskolan.com's de har svenska guider som är enkla att följa. Tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Någon som vill förklara eller länka till en guide på hur man gör "iCandy effekten"? Menar alltså hur man får den där glasigaeffekten som i t.ex moderatorbrickan. Redigerad 6 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Gjorde nyss en sig till min guilds forum: Funderar på att byta ut den fula fonten, samt fixa nya brushes i bakgrunden. Nån som vet en sida med "Grunge Brushes"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Hur gör jag så jag för bilden i 1024x768? Har provat och resize:a på Imagehack, men de blir inge större . http://img228.imageshack.us/img228/8224/stewart300le5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Hur gör jag så jag för bilden i 1024x768? Har provat och resize:a på Imagehack, men de blir inge större . http://img228.imageshack.us/img228/8224/stewart300le5.jpg Om man förstorar en sån liten bild så blir det jätteskruttig kvalité. Fast jag gjorde det åt dig i vilket fall. (I Photoshop, om du undrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Om man förstorar en sån liten bild så blir det jätteskruttig kvalité. Fast jag gjorde det åt dig i vilket fall. (I Photoshop, om du undrar) Aja, thx any way Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Någon som vill förklara eller länka till en guide på hur man gör "iCandy effekten"? Menar alltså hur man får den där glasigaeffekten som i t.ex moderatorbrickan. Skapa ett nytt lager, gör en fyrkantig markering där du vill ha glanset, fyll med vitt och sänk till önskad opacitet. Redigerad 8 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Lekte lite, orkade inte avsluta. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/narpc1ec5s.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Lekte lite, orkade inte avsluta. Snyggt, vilket program ritade du bilden i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 (redigerad) Snyggt, vilket program ritade du bilden i? Tack. Photoshop CS2. Bland annat 50 Cent borde lära sig sådant där så han kan ta steget längre med sina bilder och göra dem kompletta. Lite snabbt exempel. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/2ugd53c1lt.png Redigerad 9 januari, 2007 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 Har precis börjat med Photoshop, så jag är inte bra, men här är ett av mina första "verk" Ni tycker säkert att det är rena barnleken, men fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Har precis börjat med Photoshop, så jag är inte bra, men här är ett av mina första "verk" Ni tycker säkert att det är rena barnleken, men fan.. Tyckte den var fin... Fast jag kanske har dålig smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Har precis börjat med Photoshop, så jag är inte bra, men här är ett av mina första "verk" Ni tycker säkert att det är rena barnleken, men fan.. Mycket vacker i mina ögon... Fast jag kanske är som Colan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Mycket vacker i mina ögon... Fast jag kanske är som Colan Eller så har ni bara bra smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Tack. Photoshop CS2. Oj, hur gör du för att rita så raka streck? När jag ritar i PS eller andra program blir det jättedarrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Oj, hur gör du för att rita så raka streck? När jag ritar i PS eller andra program blir det jättedarrigt. Pen Tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Pen Tool. Är det samma sak som Pencil Tool? För i så fall tycker jag det blir finare streck med Brush Tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Är det samma sak som Pencil Tool? För i så fall tycker jag det blir finare streck med Brush Tool. Nej. Pen Tool är Pen Tool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 11 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2007 Nej. Pen Tool är Pen Tool. Hittar ingen Pen Tool, bara Pencil Tool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts