Mr.Magic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) ? Den där är för hög. Edit: vad ska den va till? Redigerad 1 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Den där är för hög. Edit: vad ska den va till? Tänkte ha den på ett forum (inte gtasajten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Den där är för hög. Edit: vad ska den va till? Mwaha, tänkte 500x175 istället för 175x500... Nu då? Redigerad 1 januari, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Mwaha, tänkte 500x175 istället för 175x500... Nu då? Bredden alltid först, så du tänkte 175x500 först. Inte tvärtom som du just skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Hur gör man en skugga som tonas ut (som i denna bild) på enklast sätt i Photoshop? Jag provade att kopiera delen jag ville skugga, vända den upp och ner, och sänka opaciteten, men då blir hela bilden mörkare. Vill att det ska vara ljust längst upp (eller vice versa) och sen ska det tonas till det motsatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Hur gör man en skugga som tonas ut (som i denna bild) på enklast sätt i Photoshop? Jag provade att kopiera delen jag ville skugga, vända den upp och ner, och sänka opaciteten, men då blir hela bilden mörkare. Vill att det ska vara ljust längst upp (eller vice versa) och sen ska det tonas till det motsatta. Edit: Nej det fungerade inte. Redigerad 1 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Hur gör man en skugga som tonas ut (som i denna bild) på enklast sätt i Photoshop? Jag provade att kopiera delen jag ville skugga, vända den upp och ner, och sänka opaciteten, men då blir hela bilden mörkare. Vill att det ska vara ljust längst upp (eller vice versa) och sen ska det tonas till det motsatta. Lagermasker är enklast, och mest flexibelt, enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Lagermasker är enklast, och mest flexibelt, enligt mig. Tackar, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Kan man få lägga upp bilder som man mixat ihop på Photoshop här? eller ... Jag tänkte typ lägga upp en cd cover som jag själv gjort. Om det nu går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Upp med den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 RavenE: Hur blev det med min ram :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) RavenE: Hur blev det med min ram :'( Så svårt är det väl inte att göra en ram? Redigerad 3 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Jag gjorde några snabba Ipod Covers till de fyra nyaste filmerna. (Harry Potter and the order of Phoenix, Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, TMNT och Transformers). I för sig så har musiken inte ens kommit ut så man har väl ingen nytta av dessa covers men det är alltid kul och göra de ändå . edit: la till TMNT. Redigerad 3 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Så svårt är det väl inte att göra en ram? Jag är helt värdelös i Paint . nerå det är inte så svårt, skulle bara få RavenE och jobba lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag är helt värdelös i Paint . nerå det är inte så svårt, skulle bara få RavenE och jobba lite Att öppna paint, välja en färg, markera pennan, sedan hålla in shift medans man drar fyra streck runt bilden är inget avancerat jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Att öppna paint, välja en färg, markera pennan, sedan hålla in shift medans man drar fyra streck runt bilden är inget avancerat jobb. Heey, jag var ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Jag är helt värdelös i Paint . nerå det är inte så svårt, skulle bara få RavenE och jobba lite Så därför duger inte de som Qouad gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Så därför duger inte de som Qouad gjorde? Joo, jag har inte orkat byta än ska väl göra det nu;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Finns det någon svensk, enkel guide för Photoshop CS2? Råkade installera PS på svenska och upptäckte nyss att jag inte förstår så mycket när jag följer de engelska guiderna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts