kobbe Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Jo, jag har en fin åt dig: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/yg35ppzphe.gif Hade faktiskt tänkt en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 23 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2006 Hade faktiskt tänkt en annan Jag tror faktiskt Siana gjorde gubben till avatar och namnet till signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Nu har jag hittat en bild . Så nu är ni överflödiga . Nä man om ni tycker att ni har en bättre bild så kan ni posta den, föj jag behöver en sommarbild också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Nu har jag hittat en bild . Så nu är ni överflödiga . Nä man om ni tycker att ni har en bättre bild så kan ni posta den, föj jag behöver en sommarbild också För helvete - den lilla bilden var menad som avatar, som ALLA säger. Byt genast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Nu har jag hittat en bild . Så nu är ni överflödiga . Nä man om ni tycker att ni har en bättre bild så kan ni posta den, föj jag behöver en sommarbild också Tycker fortfarande att denna är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 För helvete - den lilla bilden var menad som avatar, som ALLA säger. Byt genast! Ja tänker inte byta. tycker det blev bättre så här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Ja tänker inte byta. tycker det blev bättre så här Bättre? Tycker du att två fina paket passar ihop med Frankenstein och ditt Nickname? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Bättre? Tycker du att två fina paket passar ihop med Frankenstein och ditt Nickname? Ja det gör jag. men paketen försvinner när julen tar slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ja det gör jag. men paketen försvinner när julen tar slut. Julafton var i söndags. Nu är det en vanlig svart dag. Julen är över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Julafton var i söndags. Nu är det en vanlig svart dag. Julen är över Julen är inte över förän snön försvinner. Julen for ever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Julen är inte över förän snön försvinner. Julen for ever Snön har ju inte ens kommit Sry 4 OffT. Denna diskussionen är över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Kobbe. Du är verkligen en söt liten dumsnut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Nån vänlig själ som kan fixa en bild åt mig? Det ska vara bild på en viking med blonderat skägg och det ska vara blått runtom /färgkoden 0 0 255) tror jag. Skulle vara tacksam om nån kunde fixa fram en sån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Någon som kan göra nåt åt mig? Ni får friiia händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 (redigerad) Någon som kan göra nåt åt mig? Ni får friiia händer Såg att du bor i Ludvika, så jag gjorde bara något på skoj. Take it or leave it. El edito: Glömde ram, men jag gjorde det inte så seriöst heller så.. Redigerad 28 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Såg att du bor i Ludvika, så jag gjorde bara något på skoj. Take it or leave it. El edito: Glömde ram, men jag gjorde det inte så seriöst heller så.. Haha I take it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Haha I take it Hehe, kul. Ska jag fixa ram till dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Någon som har några "kom igång" guider för pen tool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Hehe, kul. Ska jag fixa ram till dem? Om du vill så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 (redigerad) Nu behöver jag hjälp igen. Kan någon göra en banner av dessa bilder. Max storleken är i pixlar 500 längd och 175 höjd. Jag vill inte ha med TV3-loggorna på bannern. Hoppas någon kan fixa detta. Redigerad 1 januari, 2007 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts