AngryAxel Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Hejsan, är det någon snäll och duktig medlem som kan göra en cool banner av dessa bilder? Max 150 pixlar hög och 500 pixlar längd. Med texten T-Bag and Mr Eko. Något fel på den som gjordes några poster upp, på denna sida? - Oh, the irony: förra sidan? Ah, ledsen - Märkte att de översteg storlekskraven, samt att bilderna inte är samma. Nåväl, här är mitt bidrag: Redigerad 4 december, 2006 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Något fel på den som gjordes några poster upp, på denna sida? - Oh, the irony: förra sidan? Ah, ledsen - Märkte att de översteg storlekskraven, samt att bilderna inte är samma. Nåväl, här är mitt bidrag: Tack så mycket Den var verkligen fin . Redigerad 4 december, 2006 av T-Bone Mendez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Tack så mycket Den var verkligen fin . Kul att du uppskattar den, och tack för artigheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 En liten fråga bara: I PS (CS2 V.09.) när man ritar, om jag ritar t.ex en helt blå bakgrund och sen vill rita en grön gubbe så ser man inte det gröna, eller så blir det mörk mörk grön. Går detta och fixa eller har jag gjort nått fel eller ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Gör ett nyss lager innan du börjar måla det gröna, se till att du har 100% opacity och att lagerstilern är "normal" eller vad den heter... så ska det bli rätt tror jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Gör ett nyss lager innan du börjar måla det gröna, se till att du har 100% opacity och att lagerstilern är "normal" eller vad den heter... så ska det bli rätt tror jag? Ajust fan tänkte inte på det här med lager, tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Ajust fan tänkte inte på det här med lager, tack tack. Lugnt, du verkar duktig på PS för att bara hållt på med det ett kort tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Tyckte det blev enkelt och bra http://img65.imageshack.us/img65/5349/winterforeverkopierakl3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Kan man få två "shades" på en och samma grejj. Alltså, Layer style -> Shade Kan man lägga två shades på samma layer, eller måste man kopiera och välja shade på den också. I ett nytt lager? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Kan man få två "shades" på en och samma grejj. Alltså, Layer style -> Shade Kan man lägga två shades på samma layer, eller måste man kopiera och välja shade på den också. I ett nytt lager? Beror på hur du menar, ska du göra i två markerade områden behöver du ju bara ett lager... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 (redigerad) Edajt. Det ordnade sig. Men jag undrar fortfarande om man kan ha två skuggor på samma text. Eller ja, layer. Alltså först väljer man layer style shade rött t.ex sen svart. På en grön bakgrund. Undrar om der går att ha två eller om man måste ha två olika layers med samma text. Sen drar man den i rätt läge. Eller om det går på något annat sätt. Redigerad 13 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Håller på och lära mig Pen Tool. Det går väl sisådär. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/8wucmqj45l.jpg Vem vet, nån minimalistik- bög kanske vill ha den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Håller på och lära mig Pen Tool. Det går väl sisådär. Vem vet, nån minimalistik- bög kanske vill ha den. Du är ett par ljusår bättre än mig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Fin, men... Vad ska det föreställa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jadu. En röd planet med röda växter och röd atmosfär... Och nån... Vit remsa? Jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Kulle inte någon kunna göra en avtar till mig? om någon har tid. För som ni ser är min ganska tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Kulle inte någon kunna göra en avtar till mig? om någon har tid. För som ni ser är min ganska tråkig. Kanske ge exempel på vad du vill ha för tema på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jah. Lär mig Pen Tool i alla fall. The Red Road Up To The Sun. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/wfjsqpjcto.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Jah. Lär mig Pen Tool i alla fall. The Red Road Up To The Sun. Snyggt. Roligt när det är något lite annorlunda. Redigerad 16 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vad menar ni med "lär mig pen tool"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts