Curly Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Aha ok. Men är det någon som vet där man kan få hela photoshop gratis hela tiden, inte bara 30 dagar? Det strider mot forumets regler och Svergies lagstiftning då programmet är skyddat av upphovsrättslagen. Det var just det de försökte få dig att förstå, men du verkar inte vara så bra på att göra det. Redigerad 19 november, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Det strider mot forumets regler och Svergies lagstiftning då programmet är skyddat av upphovsrättslagen. Det var just det de försökte få dig att förstå, men du verkar inte vara så bra på att göra det. Ok, men jag tycker den dära otrevliga Kaller kunde sagt det på ett bättre sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Det är oftast alltid bra att göra misstag, så lär man sig vad man inte skall göra nästa gång Men allt skit ska snackas privat. Sen när Photoshop trialen går ut om du inte har köpt det. Kan du pröva Paint Shop Pro istället som är ett liknande program och det är också lite enklare att lära sig. Men installera inte det ena eller det andra fören Trialen hunnit gå ut, då har du lite mer tid att lära dig måla. Här kan PSP hittas http://www.snabbstart.com/download/paint-shop-pro Sen finns ett annat program att måla i som heter The Gimp. Tyckte jag läste något om att det var gratis, har inte prövat det själv. http://www.snabbstart.com/download/the-gimp Varning, sidan tycks ha något fel för tillfället så allt som laddas ned kommer i ett HTML-dokument Redigerad 19 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Gimp är bra för att vara gratis. Photoshop är hursomhelst bäst just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Ok, men jag tycker den dära otrevliga Kaller kunde sagt det på ett bättre sätt. Dumma mig :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Dumma mig :'( :'( :'( :'( :'( Tyckte bara det igår Nu ska vi inte bråka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Håller på med en Geisha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Håller på med en Geisha. Bilden “http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=22157” kan inte visas, då den innehåller fel. Gör du inget rätt idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Gör du inget rätt idag? Jag vågade inte säga något om det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 För satan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 För satan.. Fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ehum.. hur gör jag en ram runt text? Alltså, runt själva bokstäverna, om ni fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Ehum.. hur gör jag en ram runt text? Alltså, runt själva bokstäverna, om ni fattar. Stroke. Vet i fan vad det är på svenska, och orkar inte bry mig heller. Ligger i blending options, längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Stroke. Vet i fan vad det är på svenska, och orkar inte bry mig heller. Ligger i blending options, längst ner. Åh, tack. Men varför envisas ramen med att vara röd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Åh, tack. Men varför envisas ramen med att vara röd? Klicka på Stroke, så dess inställningar kommer fram, du har markerat skugga på bilden. På inställningarna kan du ändra färg, storlek och annat smått och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Stell @ Geisha... Dom röda sakerna i håret (vad det nu ska vara för nått) är in i vector ju?, du har ju typ kopierat dom från ett foto, eller så har du bara inte gjort dom sakerna än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Stell @ Geisha... Dom röda sakerna i håret (vad det nu ska vara för nått) är in i vector ju?, du har ju typ kopierat dom från ett foto, eller så har du bara inte gjort dom sakerna än? 'Pixlarna' kanske är vectorfyrkanter ___ Stroke-grejen, med en fin bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Stell @ Geisha... Dom röda sakerna i håret (vad det nu ska vara för nått) är in i vector ju?, du har ju typ kopierat dom från ett foto, eller så har du bara inte gjort dom sakerna än? Det är toffsar som är gjorde helt för hand, tackar så mycket ja. "bollen" är en spärr som håller fast nålen som håller uppe håret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Blev så Photoshop-sugen nu på kvällskvisten så jag rotade fram någon planet-tutorial och följde den delvis. http://img59.imageshack.us/img59/2185/planetenupbg0.th.jpg Nu blev det rätt tråd tror jag.. Edit: En till planet! http://img243.imageshack.us/img243/8550/planetgronomgjorduploadgg2.th.jpg Länk till tutorialen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Länk till tutorialen? Det är inte samma tutorial, men jag gillade denna. Annars finns ju alltid Google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts