Jump to content

Bildredigeringstråden


Speeder
 Share

Recommended Posts

Att du är en korkad skrattmåsfjärt som inte kan läsa :lol:

Ja, nu förstår han nog.

T-Bone, enligt dem verkar det ha undgått dig att fildelinigsdiskussioner inte är tillåtet här, fast personligen förstod jag att det var en trial du sökte (man brukar inte formulera sig sådär annars), men det var lite otydligt skrivet.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, nu förstår han nog.

T-Bone, enligt dem verkar det ha undgått dig att fildelinigsdiskussioner inte är tillåtet här, fast personligen förstod jag att det var en trial du sökte (man brukar inte formulera sig sådär annars), men det var lite otydligt skrivet.

Jag tycker det är precis så man formulerar sig om man vill ha en olaglig version. Vill man ha trial så frågar man efter trial.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, nu förstår han nog.

T-Bone, enligt dem verkar det ha undgått dig att fildelinigsdiskussioner inte är tillåtet här, fast personligen förstod jag att det var en trial du sökte (man brukar inte formulera sig sådär annars), men det var lite otydligt skrivet.

Som KalleBalle säger, hans fråga var rätt och slätt "Var får jag tag på PS gratis". Alla vet att en trial är gratis, men han frågade inte efter en trial, utan om "the full monty". Det är så vitt jag vet förbjudet i min bok iaf.

Det var därför jag skrev att jag bannar honom om han nämner nått annat än trial, då det är det enda som är gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår inte vad nån av er menar. Va e trial?

En testversion, du får ha photoshop i 30 dagar sedan slutar det att fungera, då måste du skaffa hela programmet.

I en del trials så får man inte alla funktioner heller, vet inte hur det är i photoshop eftersom jag aldrig testat en trial.

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är precis så man formulerar sig om man vill ha en olaglig version. Vill man ha trial så frågar man efter trial.

Nej, för att...

Jag förstår inte vad nån av er menar. Va e trial?

Utgå inte ifrån att alla vet eller minns att det heter trial. Antagligen syftade han på trial men kände inte till ordet. :lol:

Edit.

Uh, eller så vet han inte att Photoshop är shareware. Eller så hade ni rätt. :lol:

Strunt samma.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...