spajdermän Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Du säger det? Mjä, nog var Elisha lite finare... Men inget fel på Simpson för den delen. Mja, hon var lite, lite gnagarlik på nåt sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 (redigerad) Mja, hon var lite, lite gnagarlik på nåt sätt... Öhm... "gnagarlik"? Var? Edit: Bah, trodde du menade Elisha. Så... Nvm. Redigerad 14 november, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Öhm... "gnagarlik"? Var? Edit: Bah, trodde du menade Elisha. Så... Nvm. Neje, Jessica såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Började på en kobratele, pallade inte göra klart. Kanske blir klar någon annan gång. Slängde ihop bakgrund till den lite snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Började på en kobratele, pallade inte göra klart. Kanske blir klar någon annan gång. Slängde ihop bakgrund till den lite snabbt. http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/a8m7su1wqq.jpg Oj då. Har du gjort den helt själv!? Skitsnyggt Redigerad 17 november, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Försök att göra någon slags Sharingan-effekt - Blev helt okej, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Är det någon som vet var man kan få tag på den nyaste photoshop gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Är det någon som vet var man kan få tag på den nyaste photoshop gratis? Är det någon som inte är läskunnig? Ja uppenbarligen. Be mamma läsa reglerna för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Är det någon som vet var man kan få tag på den nyaste photoshop gratis? Du kan ladda hem en 30-days trial på Adobes hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Är det någon som vet var man kan få tag på den nyaste photoshop gratis? https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cf...oduct=photoshop Ett ord mer än trial och jag bannar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Är det någon som inte är läskunnig? Ja uppenbarligen. Be mamma läsa reglerna för dig. Vad menar du? https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cf...oduct=photoshop Ett ord mer än trial och jag bannar dig. Tack för länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Vad menar du? Att du är en korkad skrattmåsfjärt som inte kan läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Att du är en korkad skrattmåsfjärt som inte kan läsa Ja, nu förstår han nog. T-Bone, enligt dem verkar det ha undgått dig att fildelinigsdiskussioner inte är tillåtet här, fast personligen förstod jag att det var en trial du sökte (man brukar inte formulera sig sådär annars), men det var lite otydligt skrivet. Redigerad 19 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Ja, nu förstår han nog. T-Bone, enligt dem verkar det ha undgått dig att fildelinigsdiskussioner inte är tillåtet här, fast personligen förstod jag att det var en trial du sökte (man brukar inte formulera sig sådär annars), men det var lite otydligt skrivet. Jag tycker det är precis så man formulerar sig om man vill ha en olaglig version. Vill man ha trial så frågar man efter trial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Ja, nu förstår han nog. T-Bone, enligt dem verkar det ha undgått dig att fildelinigsdiskussioner inte är tillåtet här, fast personligen förstod jag att det var en trial du sökte (man brukar inte formulera sig sådär annars), men det var lite otydligt skrivet. Som KalleBalle säger, hans fråga var rätt och slätt "Var får jag tag på PS gratis". Alla vet att en trial är gratis, men han frågade inte efter en trial, utan om "the full monty". Det är så vitt jag vet förbjudet i min bok iaf. Det var därför jag skrev att jag bannar honom om han nämner nått annat än trial, då det är det enda som är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Jag förstår inte vad nån av er menar. Va e trial? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Jag förstår inte vad nån av er menar. Va e trial? En testversion, du får ha photoshop i 30 dagar sedan slutar det att fungera, då måste du skaffa hela programmet. I en del trials så får man inte alla funktioner heller, vet inte hur det är i photoshop eftersom jag aldrig testat en trial. Redigerad 19 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 (redigerad) Jag tycker det är precis så man formulerar sig om man vill ha en olaglig version. Vill man ha trial så frågar man efter trial. Nej, för att... Jag förstår inte vad nån av er menar. Va e trial? Utgå inte ifrån att alla vet eller minns att det heter trial. Antagligen syftade han på trial men kände inte till ordet. Edit. Uh, eller så vet han inte att Photoshop är shareware. Eller så hade ni rätt. Strunt samma. Redigerad 19 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Aha ok. Men är det någon som vet där man kan få hela photoshop gratis hela tiden, inte bara 30 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Aha ok. Men är det någon som vet där man kan få hela photoshop gratis hela tiden, inte bara 30 dagar? Photoshop är inte en sharewareprodukt, utan en köp-produkt, att skaffa hela photoshop gratis går bara via olagliga vägar, och sånt ska vi inte prata på på det här forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts