Sebur Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Håller på med en ny vector, tror att denna kommer att bli mycket bättre för jag hart lärt mig mycket mer om pen tool :3 ( Internet FTW!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebur Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Nu är den färdig =D Stannade uppe hela natten tills jag hade gjort klart den ~_~ (ska sova nu) Den är MYCKET bättre än den första ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Snyggt! Tänkte höra om det är någon som sitter och klämmer på bra Illustrator tutorials. Vorde hemst snällt om någon gav mig ett par länkar så jag får lite kläm över det här med vektorgrafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Nu är den färdig =D Stannade uppe hela natten tills jag hade gjort klart den ~_~ (ska sova nu) Den är MYCKET bättre än den första ^^ Skulle du kunna posta den första? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Jävligt snyggt Sebur! Hade du en bild du utgick ifrån eller har du skapat den helt själv? Dumbom, det finns mängder. 50 Centarn, kolla på förra sidan. Redigerad 9 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebur Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Mja jag hade en bild jag utgick från >_> @ 50 cent min första har redan varit uppe, men jag tog bort den för den var så ful =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Här är bilen jag nämnde på förra sidan. Inte så mycket omgjort men. Kommer med en bild på orginalet alldeles strax. Edit: Här är en länk till Orginalet (Original med i?) eftersom ImageShack inte funkade. Länk Nå, vad tycks? Jag vet att jag kunde tagit bort registrerings skylten, men jag varken visste hur man gjorde eller orkade. Redigerad 9 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Mja jag hade en bild jag utgick från >_> @ 50 cent min första har redan varit uppe, men jag tog bort den för den var så ful =) Hur såg bilden du utgick ifrån ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebur Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Typ likadant *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Dumbom, det finns mängder. Fiffig sökning. Sökte nämligen själv på illustrator tutorials men det gav inte lika bra resultat som det du skrev. Ska försöka ge mig på något basic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Här är bilen jag nämnde på förra sidan. Inte så mycket omgjort men. Kommer med en bild på orginalet alldeles strax. Edit: Här är en länk till Orginalet (Original med i?) eftersom ImageShack inte funkade. Länk Nå, vad tycks? Jag vet att jag kunde tagit bort registrerings skylten, men jag varken visste hur man gjorde eller orkade. NEEEEJ.. du har pajjat en skitsnygg CLS med äckligt fula jänkar-krom fälgar men i övrigt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 "Men annars var den fin", menar du då att orginalet var fint eller att den moddade bilen bara var snygg i övrigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Första grejen i Illustrator, jag följde en tutorial. Men det är svårt med detta vekorgrafik och få till en bra skugga var också svårt, men det blir nog lite lättare när man har blivit kompis med pentool. http://img373.imageshack.us/img373/1327/appleyn1.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Första grejen i Illustrator, jag följde en tutorial. Men det är svårt med detta vekorgrafik och få till en bra skugga var också svårt, men det blir nog lite lättare när man har blivit kompis med pentool. http://img373.imageshack.us/img373/1327/appleyn1.png Det är grymt svårt, men resultatet är alltid värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Lekte lite i skolan med photoshop, fixade lite extra hemma. Nån som kan finna "felen"? Redigerad 10 november, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Lekte lite i skolan med photoshop, fixade lite extra hemma. Nån som kan finna "felen"? Rätt okej, men varför det där vågräta strecket vid nosen? Edit: Och den gråa "plattan" under nosen, där bilen står. Redigerad 10 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Rätt okej, men varför det där vågräta strecket vid nosen? Edit: Och den gråa "plattan" under nosen, där bilen står. vågräta strecket är spegling, och "plattan" är typ kusten, och sen en fyr.. Eller nått. Hade inget speciellt mål med bilden, mest för skojskull :] Gjorde en till bild för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) vågräta strecket är spegling, och "plattan" är typ kusten, och sen en fyr.. Eller nått. Hade inget speciellt mål med bilden, mest för skojskull :] Gjorde en till bild för ett tag sen. Okej Oh! Oh! Nytt wallpaper Redigerad 11 november, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Gjorde en till bild för ett tag sen. Men de är juh olika flickor. Å förövrigt var fröken Simpson inte så jettehvaker på den däran bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Men de är juh olika flickor. Å förövrigt var fröken Simpson inte så jettehvaker på den däran bilden... Du säger det? Mjä, nog var Elisha lite finare... Men inget fel på Simpson för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts