YooSho Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag är varken ironisk eller sarkastisk. hehe ok thanks i guess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 En bakgrundsbild som är väldigt lik den jag har. Men på den jag har står det "Siana", och det kanske inte är så kul för andra att ha. Smek mig. Den är fin tycker jag! Är det bara för mig som deviantart är gryyyyyymt segt? Edit: förmodar och att ni tycker den här också är ful Där du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Den är fin tycker jag! Är det bara för mig som deviantart är gryyyyyymt segt? Tack så mycket. dArt är segt för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Nu undrar jag bara om ni är sarkastiska ? om inte så tack Nej, så elak är jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Nej, så elak är jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 ok. skulle bara kolla för att shadowness vet var bilder är, och alla som skrev om den bilden tyckte den var RIKTIGT BRA !!! Ok, så shadowness vet vart bilderna finns, det är alltid bra, så man vet vem man ska fråga när man letar bilder. Undrar om du kan något om art Jag skrev ju att jag tyckte den var snygg eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Tihi! http://www.popmatters.com/images/popwire/060913-8.jpg http://img281.imageshack.us/img281/5850/britneycopyfm1.jpg Säg gärna vad jag kan göra bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Tihi! http://www.popmatters.com/images/popwire/060913-8.jpg http://img281.imageshack.us/img281/5850/britneycopyfm1.jpg HAHAHA HAHAh HAHa HAh Ha h *backa undan* Redigerad 20 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Quota inte bilderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Quota inte bilderna! Tyckte faktiskt det var nödvändigt i det här läget. Men jag kan fixa, om du nu vill det. Edit: och plötsligt blev quoten 300 pixlar kortare. Redigerad 20 oktober, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Säg gärna vad jag kan göra bättre! Avinstallera photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Ok, så shadowness vet vart bilderna finns, det är alltid bra, så man vet vem man ska fråga när man letar bilder. Jag skrev ju att jag tyckte den var snygg eller hur ? jag skrev fel förlåt menade vad mest bara för att du gillade vargar sa du också vad tycker du om den här då ? (ville få till nån trance techno rave grej men blev fel och kom ut såhär, tyckte om det faktsikt) Redigerad 20 oktober, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) jag skrev fel förlåt menade vad mest bara för att du gillade vargar sa du också vad tycker du om den här då ? (ville få till nån trance techno rave grej men blev fel och kom ut såhär, tyckte om det faktsikt) Jag vet att du skrev fel. Ja, jag gillar vargar och det ger den det bra betyget. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om bilden, den ser cool ut, men samtidigt lite stel och tråkig. Men jag kan lova, hade du lyckats få fram det där trance effekten på dem där, så det såg ut som laserlinjer, då hade den varit häftig. Redigerad 20 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Avinstallera photoshop. Bra tips grabben! Seriöst så dålig kan den då endå inte vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Bra tips grabben! Seriöst så dålig kan den då endå inte vara? Det du har gjort om henne till är bara fult, och jag ser inte meningen i det, för det var väl knappast för att göra en snygg bild eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 hade du lyckats få fram det där trance effekten på dem där, så det såg ut som laserlinjer, då hade den varit häftig. ska försöka göra sådär, om jag förstår hur du menar.. men det för vi väll se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Det du har gjort om henne till är bara fult, och jag ser inte meningen i det, för det var väl knappast för att göra en snygg bild eller hur ? Det är väl klart det var meningen att göra henne snygg din lilla inskrämda ¤"%"¤"# !"#%!&" "&/!"%&/!"¤! !"&/#%!&#!/"% !"#&!"%#%&!¤"¤! Redigerad 20 oktober, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Det du har gjort om henne till är bara fult, och jag ser inte meningen i det, för det var väl knappast för att göra en snygg bild eller hur ? Tanken slog dig aldrig att det kanske var meningen att bara göra något kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Det är väl klart det var meningen att göra henne snyg din lila inskrämda ¤"%"¤"# !"#%!&" "&/!"%&/!"¤! !"&/#%!&#!/"% !"#&!"%#%&!¤"¤! Då lyckades du inte bra. Tanken slog dig aldrig att det kanske var meningen att bara göra något kul? Då lyckades han inte bra. Yoosho, ja, försök få till de lite laseraktiga, då blir det häftigt ska du se. Redigerad 20 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Då lyckades du inte bra. Då lyckades han inte bra. Yoosho, ja, försök få till de lite laseraktiga, då blir det häftigt ska du se. Bara för att du skrattar endast åt jävla EMO skämt! Redigerad 20 oktober, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts