Jump to content

Bildredigeringstråden


Speeder
 Share

Recommended Posts

Hmm. Jag är ju på rätt forum iaf. Och jag tror jag borde fråga här :D

Kan någon vänlig själ tala om för mig hur man i Vegas gör bilden i slowmotion. Fast först ha kört den en gång vanligt?

Alltså först kör man videoklippet som det är, sen vill man köra det (eller en del av det) i slowmotion. Hur gör man då?

Och hur ritar man på bilden? Om det går? Alltså märka ut någonting på filmen. Det är ju bilden jag behöver hjälp med. Hur det ska se ut.

Tack på förhand. :mellow:

Edit: Lekte lite :(

post-5272-1160996748_thumb.jpg

Alltså, du vill spela ett videoklipp i vegas i slowmotion? Du lägger upp videoklippet, högerklickar, sen nånstans i botten finns det en flik, minns inte vad den heter, och i den fliken står det nånstans velocity. Tryck där så kommer ett grönt streck upp i klippet, dra den neråt för att få den gå i slowmotion. Uppåt för att öka hastigheten! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, du vill spela ett videoklipp i vegas i slowmotion? Du lägger upp videoklippet, högerklickar, sen nånstans i botten finns det en flik, minns inte vad den heter, och i den fliken står det nånstans velocity. Tryck där så kommer ett grönt streck upp i klippet, dra den neråt för att få den gå i slowmotion. Uppåt för att öka hastigheten! :ermm:

Ah tack. Men om man drar den för lågt blir det baklänges :S

Thanks. Men de andra sakerna jag ville ha hjälp med då, kan du dem också? <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok (w00t):ermm:

undrar bara vilken stil på bilder du gillar då ?

Allt annat utom det där.

Nej men om man ska vara seriös, bild 1 : Det är inget snyggt med lite förvrängda moln som har ett eller annat filter på sig, och massa text som blaffar rätt över hela bilden är inte snyggt.

Bild 2 : Andra bilden var kanske bättre men fortfarande ful, där har du lite förvrängda moln som har blivit förgade, en bild på någon snubbe och lite text, nej det är inte snyggt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men (w00t)

varför skiver ingen något om min bil? :ermm:

kanske inte är den bästa men inte ens en ned-sättande kommentar :'(

Hmm, den är väl fin. Inte det bästa. Eftersom du minskat bilden så kan man ju inte se vilka svagheter det finns på bilden. Men vad ska jag säga... den var väl okej :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

B-b-backspegeln.

---

Jag tycker samma som x_simpa_x, ruskigt fula bilder. (w00t)

fixade det med back spegeln, men vafan, var 100% säker på att jag hade kollat av alla sånna där fel :P

men är min bild värkligen SÅ ful? :P

Jag tycker samma som x_simpa_x, ruskigt fula bilder. :ermm:

Edit:bilden är lite pga den är alldeless för pixlig för större format :P

post-11980-1161201154_thumb.jpg

Redigerad av fredde-93
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt annat utom det där.

Nej men om man ska vara seriös, bild 1 : Det är inget snyggt med lite förvrängda moln som har ett eller annat filter på sig, och massa text som blaffar rätt över hela bilden är inte snyggt.

Bild 2 : Andra bilden var kanske bättre men fortfarande ful, där har du lite förvrängda moln som har blivit förgade, en bild på någon snubbe och lite text, nej det är inte snyggt.

okok, men det är bara mina profil bilder på playahead just därför det är texter och bilder på dem båda :P

och nej jag tycker inte playahead är töntigt eller fjortis. (w00t)

Edit: förmodar och att ni tycker den här också är ful :P:ermm:

post-9281-1161202053_thumb.jpg

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

fixade det med back spegeln, men vafan, var 100% säker på att jag hade kollat av alla sånna där fel :ph34r:

men är min bild värkligen SÅ ful? :(

Edit:bilden är lite pga den är alldeless för pixlig för större format :ermm:

Det lilla du gjort på bilen har du väl gjort rätt, men jag är inte mycket för bilmoddning i photoshop, jag gjorde en bil en gång, bytte lack och sänkte den bara, det du gjort såg ut ungefär som jag gjorde, alltså det ser ut som den är nylackad.

okok, men det är bara mina profil bilder på playahead just därför det är texter och bilder på dem båda :ermm:

och nej jag tycker inte playahead är töntigt eller fjortis. :lol:

Edit: förmodar och att ni tycker den här också är ful :huh::wub:

Nja, den där bilden är helt ok imo, men det är väl mest för att jag tycker om vargar något förbaskat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det lilla du gjort på bilen har du väl gjort rätt, men jag är inte mycket för bilmoddning i photoshop, jag gjorde en bil en gång, bytte lack och sänkte den bara, det du gjort såg ut ungefär som jag gjorde, alltså det ser ut som den är nylackad.

Nja, den där bilden är helt ok imo, men det är väl mest för att jag tycker om vargar något förbaskat.

ok. skulle bara kolla för att shadowness vet var bilder är, och alla som skrev om den bilden tyckte den var RIKTIGT BRA !!!

undrar om du kan nått om "art"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok. skulle bara kolla för att shadowness vet var bilder är, och alla som skrev om den bilden tyckte den var RIKTIGT BRA !!!

undrar om du kan nått om "art"

Jag tycker den är riktigt bra! :lol: Den lysande vargen är en fin kontrast mot det kalla, gråa.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...