Merkky Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Hmm. Jag är ju på rätt forum iaf. Och jag tror jag borde fråga här Kan någon vänlig själ tala om för mig hur man i Vegas gör bilden i slowmotion. Fast först ha kört den en gång vanligt? Alltså först kör man videoklippet som det är, sen vill man köra det (eller en del av det) i slowmotion. Hur gör man då? Och hur ritar man på bilden? Om det går? Alltså märka ut någonting på filmen. Det är ju bilden jag behöver hjälp med. Hur det ska se ut. Tack på förhand. Edit: Lekte lite Alltså, du vill spela ett videoklipp i vegas i slowmotion? Du lägger upp videoklippet, högerklickar, sen nånstans i botten finns det en flik, minns inte vad den heter, och i den fliken står det nånstans velocity. Tryck där så kommer ett grönt streck upp i klippet, dra den neråt för att få den gå i slowmotion. Uppåt för att öka hastigheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2006 Alltså, du vill spela ett videoklipp i vegas i slowmotion? Du lägger upp videoklippet, högerklickar, sen nånstans i botten finns det en flik, minns inte vad den heter, och i den fliken står det nånstans velocity. Tryck där så kommer ett grönt streck upp i klippet, dra den neråt för att få den gå i slowmotion. Uppåt för att öka hastigheten! Ah tack. Men om man drar den för lågt blir det baklänges :S Thanks. Men de andra sakerna jag ville ha hjälp med då, kan du dem också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 (redigerad) Gjorde en bild på en låt jag gillade förut. Dj mangoo - Exstacy undrar bara vad ni tycker om bilden lekte bara med bilde och andra bilden gjorde jag nyss . hade tråkigt Redigerad 17 oktober, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Gjorde en bild på en låt jag gillade förut. Dj mangoo - Exstacy undrar bara vad ni tycker om bilden lekte bara med bilde och andra bilden gjorde jag nyss . hade tråkigt Skitfula, båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Skitfula, båda två. Ok undrar bara vilken stil på bilder du gillar då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ok undrar bara vilken stil på bilder du gillar då ? Allt annat utom det där. Nej men om man ska vara seriös, bild 1 : Det är inget snyggt med lite förvrängda moln som har ett eller annat filter på sig, och massa text som blaffar rätt över hela bilden är inte snyggt. Bild 2 : Andra bilden var kanske bättre men fortfarande ful, där har du lite förvrängda moln som har blivit förgade, en bild på någon snubbe och lite text, nej det är inte snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Ok undrar bara vilken stil på bilder du gillar då ? Jag tror simpa gillar den mer moderna typen. Något i denna stilen HeRE! Redigerad 18 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Men varför skiver ingen något om min bil? kanske inte är den bästa men inte ens en ned-sättande kommentar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Men varför skiver ingen något om min bil? kanske inte är den bästa men inte ens en ned-sättande kommentar :'( Hmm, den är väl fin. Inte det bästa. Eftersom du minskat bilden så kan man ju inte se vilka svagheter det finns på bilden. Men vad ska jag säga... den var väl okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Men varför skiver ingen något om min bil? kanske inte är den bästa men inte ens en ned-sättande kommentar :'( B-b-backspegeln. --- Jag tycker samma som x_simpa_x, ruskigt fula bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 En bakgrundsbild som är väldigt lik den jag har. Men på den jag har står det "Siana", och det kanske inte är så kul för andra att ha. Smek mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde-93 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) B-b-backspegeln. --- Jag tycker samma som x_simpa_x, ruskigt fula bilder. fixade det med back spegeln, men vafan, var 100% säker på att jag hade kollat av alla sånna där fel men är min bild värkligen SÅ ful? Jag tycker samma som x_simpa_x, ruskigt fula bilder. Edit:bilden är lite pga den är alldeless för pixlig för större format Redigerad 18 oktober, 2006 av fredde-93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Allt annat utom det där. Nej men om man ska vara seriös, bild 1 : Det är inget snyggt med lite förvrängda moln som har ett eller annat filter på sig, och massa text som blaffar rätt över hela bilden är inte snyggt. Bild 2 : Andra bilden var kanske bättre men fortfarande ful, där har du lite förvrängda moln som har blivit förgade, en bild på någon snubbe och lite text, nej det är inte snyggt. okok, men det är bara mina profil bilder på playahead just därför det är texter och bilder på dem båda och nej jag tycker inte playahead är töntigt eller fjortis. Edit: förmodar och att ni tycker den här också är ful Redigerad 18 oktober, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 fixade det med back spegeln, men vafan, var 100% säker på att jag hade kollat av alla sånna där fel men är min bild värkligen SÅ ful? Edit:bilden är lite pga den är alldeless för pixlig för större format Det lilla du gjort på bilen har du väl gjort rätt, men jag är inte mycket för bilmoddning i photoshop, jag gjorde en bil en gång, bytte lack och sänkte den bara, det du gjort såg ut ungefär som jag gjorde, alltså det ser ut som den är nylackad. okok, men det är bara mina profil bilder på playahead just därför det är texter och bilder på dem båda och nej jag tycker inte playahead är töntigt eller fjortis. Edit: förmodar och att ni tycker den här också är ful Nja, den där bilden är helt ok imo, men det är väl mest för att jag tycker om vargar något förbaskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Det lilla du gjort på bilen har du väl gjort rätt, men jag är inte mycket för bilmoddning i photoshop, jag gjorde en bil en gång, bytte lack och sänkte den bara, det du gjort såg ut ungefär som jag gjorde, alltså det ser ut som den är nylackad. Nja, den där bilden är helt ok imo, men det är väl mest för att jag tycker om vargar något förbaskat. ok. skulle bara kolla för att shadowness vet var bilder är, och alla som skrev om den bilden tyckte den var RIKTIGT BRA !!! undrar om du kan nått om "art" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Ah tack. Men om man drar den för lågt blir det baklänges :S Thanks. Men de andra sakerna jag ville ha hjälp med då, kan du dem också? Adda mig på msn så ska vi nog ordna nåt! Creutzheim@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) ok. skulle bara kolla för att shadowness vet var bilder är, och alla som skrev om den bilden tyckte den var RIKTIGT BRA !!! undrar om du kan nått om "art" Jag tycker den är riktigt bra! Den lysande vargen är en fin kontrast mot det kalla, gråa. Redigerad 18 oktober, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Wow, snygg vargbild YooSho! Det riktigt lyser om vargen! Det enda negativa är den blåa framtassen som stjäl fokus lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Jag tycker den är riktigt bra! Den lysande vargen är en fin kontrast mot det kalla, gråa. Wow, snygg vargbild YooSho! Det riktigt lyser om vargen! Det enda negativa är den blåa framtassen som stjäl fokus lite. Nu undrar jag bara om ni är sarkastiska ? om inte så tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Nu undrar jag bara om ni är sarkastiska ? om inte så tack Jag är varken ironisk eller sarkastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts