GiZmo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Det funkar inte. Jag vill ha bort bokstäverna DA på bilden. []http://i65.photobucket.com/albums/h227/Franco-Mendez/Days/1.jpg[/] Men det blir bara såhär. []http://i65.photobucket.com/albums/h227/Franco-Mendez/Days/j.jpg[/] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 green Planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 green Planet Jävligt cool, måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Jävligt cool, måste jag säga. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Gizmo hur gjorde du sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Fixade offspring loggan i photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Gizmo hur gjorde du sådär? Använde clone verktyget edit: hade tråkigt så jag gjorde en video... laggar typ men visar ändå hur man gör Redigerad 2 september, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Fixade offspring loggan i photoshop Om du nu har photoshop, varför fixar du då inte till din avatar så den blir i rätt storlek = bättre upplöst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Använde clone verktyget edit: hade tråkigt så jag gjorde en video... laggar typ men visar ändå hur man gör Tyvärr kan jag inte kolla på Media Player på hemsidor. Men tack för hjälpen iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Tyvärr kan jag inte kolla på Media Player på hemsidor. Men tack för hjälpen iallafall. mmmkay... tanka o spela upp med nått.. http://uploadfile.putfile.com/videos/24415014683.avi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Använder för tillfället denna skrivbords underlägget jag gjorde. Enkelt men snyggt... tycker jag iallafall http://img125.imageshack.us/img125/7497/pbmx6.th.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Om du nu har photoshop, varför fixar du då inte till din avatar så den blir i rätt storlek = bättre upplöst? För jag e noob på Photoshop å kan bara göra filter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 mmmkay... tanka o spela upp med nått.. http://uploadfile.putfile.com/videos/24415014683.avi Det var så jag gjorde. Men tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag presenterar stolt mitt första riktiga verk i Flash 8 Pro. (Visste inte var jag skulle posta detta så det blir här.) Björn & Krukan Hm? Inte så illa med knappt ett dygns erfarenhet tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag presenterar stolt mitt första riktiga verk i Flash 8 Pro. (Visste inte var jag skulle posta detta så det blir här.) Björn & Krukan Hm? Inte så illa med knappt ett dygns erfarenhet tycker jag. Jaså, så du är tillbaka, trevligt trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jaså, så du är tillbaka, trevligt trevligt Jag var aldrig ens borta för en sekund, Sofie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Jag var aldrig ens borta för en sekund, Sofie. Du var ju i Japan och lallade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Jag presenterar stolt mitt första riktiga verk i Flash 8 Pro. (Visste inte var jag skulle posta detta så det blir här.) Björn & Krukan Hm? Inte så illa med knappt ett dygns erfarenhet tycker jag. Den var ju.. rå.. Och fan vad rädd jag blev när musiken satte igång helt plötsligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 6 september, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag presenterar stolt mitt första riktiga verk i Flash 8 Pro. (Visste inte var jag skulle posta detta så det blir här.) Björn & Krukan Hm? Inte så illa med knappt ett dygns erfarenhet tycker jag. Jag trillade nästan av stolen när musiken drog igång. Bra jobbat. Här är bilden jag har på min presentation på Beffo Community. Det skulle vara FLYFF- känsla, men det blev nästan mer grafitti- känsla. http://img301.imageshack.us/img301/3186/fyfanvadsnyggted6.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts