VickeX Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Gjort fyra stycken, visat 3 men Whats the third picture on, i wonder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Skulle vilja ha lite synpunkter på den här designen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Skulle vilja ha lite synpunkter på den här designen. Jag tänker på kort när jag ser den om det är hjälpande XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Hehe Ska ju kanske bli en sida för moped bil racing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2006 Skulle vilja ha lite synpunkter på den här designen. Det blir lätt svårläst om man blandar vitt/svart sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Ja det har du rätt i satt och tänkte lite på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 Blir nog lättare både att koda och läsa om du gör något sådant här: http://img83.imageshack.us/img83/9861/blackwhitenx4.png Nu hade inte jag dom fonterna (eller hittade inte) men du ser säkert ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Blir nog lättare både att koda och läsa om du gör något sådant här: http://img83.imageshack.us/img83/9861/blackwhitenx4.png Nu hade inte jag dom fonterna (eller hittade inte) men du ser säkert ungefär. Jo du har nog rätt i det, tacka för hjälpen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Hej, jag läste något i screenshots tråden att en kille nämnde något om detta. Man kan klona bort texten och sånt i Photoshop, vet ni hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hej, jag läste något i screenshots tråden att en kille nämnde något om detta. Man kan klona bort texten och sånt i Photoshop, vet ni hur man gör? Söker du på "Photoshop Cloning" får du mängder med resultat. Här är ett av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Söker du på "Photoshop Cloning" får du mängder med resultat. Här är ett av dem. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Yes! Råkade upptäcka att det finns photoshop på skoldatorerna. Och det bästa är att jag nog kommer få lära mig att använda det på "riktigt" på den estetiska verksamheten (bild och formgivning) Ville bara säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Aja, krävde väl inte så mycket av mig, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Det funkar inte. Jag vill ha bort bokstäverna DA på bilden. Men det blir bara såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Det funkar inte. Jag vill ha bort bokstäverna DA på bilden. Men det blir bara såhär. Det finns ingen magi. Du måste klona från ställen som ser likadant ut som det som är bakom det du vill ta bort. Är pilligt och svårt men så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Aja, krävde väl inte så mycket av mig, men.. Varför har du fördärvat bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Varför har du fördärvat bilden? Så att du ska ha nåt att fråga om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Yes! Råkade upptäcka att det finns photoshop på skoldatorerna. Och det bästa är att jag nog kommer få lära mig att använda det på "riktigt" på den estetiska verksamheten (bild och formgivning) Ville bara säga det "Krävdes inte så mycket", betyder det att du bara lagt på brus->median filtret? Inte så mycket att visa upp, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2006 "Krävdes inte så mycket", betyder det att du bara lagt på brus->median filtret? Inte så mycket att visa upp, nej. Här blev det lite fel-quotning, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebur Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Gjort en ny sig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts