Colan K Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Funky! Jag lekte lite med olika effekter. Jasså det är här du gömmer dig, va ? Tja, inte längre. Tiden har gått ut.. för dig! *drar ut splinten och kastar en granat mot Siana. Siana avlider. GTAsajten hurrar åt Colan* Drömma kan man Siaaanaaaa. Rise and shine shiiiine :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Någon snäll person som kan göra ett "kit" (signatur och avatar) med bilder på Olsen Twins till mig? Ungefär som det Rabarben har, fast med Olsen Twins Edit: Det ska helst stå RavenE på signaturbilden också. Redigerad 31 juli, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Någon snäll person som kan göra ett "kit" (signatur och avatar) med bilder på Olsen Twins till mig? Ungefär som det Rabarben har, fast med Olsen Twins Edit: Det ska helst stå RavenE på signaturbilden också. Om du länkar/lägger upp en blid som du vill använda så ska vi se vad jag kan göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Någon snäll person som kan göra ett "kit" (signatur och avatar) med bilder på Olsen Twins till mig? Ungefär som det Rabarben har, fast med Olsen Twins Edit: Det ska helst stå RavenE på signaturbilden också. Den här tråden är bättre för sådana önskemål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Om du länkar/lägger upp en blid som du vill använda så ska vi se vad jag kan göra Denna är bra tkr jag Olsen Twins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Denna är bra tkr jag Olsen Twins http://img334.imageshack.us/img334/1593/ravensiggu3.jpg Jag upptäckte helt plötsligt att jag inte var så sugen på att göra signaturer ..Fast den är ju iallfall finare än den du har nu. Take it or leave it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) http://img334.imageshack.us/img334/1593/ravensiggu3.jpg Jag upptäckte helt plötsligt att jag inte var så sugen på att göra signaturer ..Fast den är ju iallfall finare än den du har nu. Take it or leave it! Weii, tackar. Snygg blev den också Har du möjlighet att göra en avatar också? Edit: Om du gör det, så kan du välja någon av deras ansikten. Redigerad 31 juli, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Weii, tackar. Snygg blev den också Har du möjlighet att göra en avatar också? Edit: Om du gör det, så kan du välja någon av deras ansikten. Joorå, kan jag göra. Fast signaturen gjorde jag ju inte så seriöst, men Edit: http://img314.imageshack.us/img314/4021/avaaacv4.jpg There you go. Nästa gång använder du tråden som Siana länkade Redigerad 31 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Joorå, kan jag göra. Fast signaturen gjorde jag ju inte så seriöst, men Tackar, låter bra Nä, men den var bra, så jag har den sålänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Du misade nog avataren. In-editerad i inlägget över dig. Slut på meddelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebur Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Va hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Joorå, kan jag göra. Fast signaturen gjorde jag ju inte så seriöst, men Edit: http://img314.imageshack.us/img314/4021/avaaacv4.jpg There you go. Nästa gång använder du tråden som Siana länkade Tack så mycket för hjälpen Jag är på jobbet nu, så jag lägger in den då jag kommer hem Jag lovar, ska använda tråden som Siana länkade till i fortsättningen, men eftersom jag redan hade postat här, så använde jag denna för den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Min första bild i Photoshop CS. Ja, jag nickar Ylex i spel och andra sidor, om ni undrar över namnet i hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hade litet å göra den här tiden på dygnet så jag gjorde en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hade litet å göra den här tiden på dygnet så jag gjorde en bild Eeeeerm.. Vad fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Okej, jag undrar en sak. Om jag har en bild som jag vill få transperent bakgrund på. Hur går jag tillväga då? (Känner att jag borde lära mig photoshop snart ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Okej, jag undrar en sak. Om jag har en bild som jag vill få transperent bakgrund på. Hur går jag tillväga då? (Känner att jag borde lära mig photoshop snart ) Väldigt lätt å fixa i Photoshop. Annars kan jag fixa det åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Hade litet å göra den här tiden på dygnet så jag gjorde en bild Höhö, jag tyckte faktiskt den var fräck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Väldigt lätt å fixa i Photoshop. Annars kan jag fixa det åt dig. Väldigt lätt? Sudda är väl den enda utvägen? Det är lätt, men otroligt drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2006 Väldigt lätt å fixa i Photoshop. Annars kan jag fixa det åt dig. Jo det var just det att jag hade tänkt pröva själv. Och om det är väldigt lätt att göra, så kanske det är väldigt lätt att förklara hur man gör också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts