Lajnux Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Min första photoshopbild. Har cs 8.0.1 Hehe, jag vet att den är usel, men det är trots allt den första bilden jag har gjort. Och den tog inte speciellt lång tid som ni kanske förstår. Men det var iaf den första jag har gjort. Fick det förresten idag. Ge mig respons tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Harmonisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 Hur kan jag göra den här "skylten" roligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2006 (redigerad) Hur kan jag göra den här "skylten" roligare? Bleh. Fel tråd. Redigerad 14 juni, 2006 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Hur kan jag göra den här "skylten" roligare? genom att rita en man med köttyxa och ett brevbärarhuvud i handen, och en död brevbärarkropp nere på marken "botten av bilden" typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ja, jag hade tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ja, jag hade tråkigt Ganska rolig tanke, men den var inte speciellt snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2006 Ja, jag hade tråkigt Den ska jag skriva ut och sätta upp på brevlådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2006 Haha. Jag gjorde en annan variant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2006 New shit från mitt devArt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 18 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2006 PhotoShop tråden försvann i virrvarvet av trådtitlar och jag orkade inte att ta mig tid till att finna den. Så jag requestar här istället: Det är inte någon som är svinsugen på att göra en 512x512 stjärnhimmel till mig? (Det är på något sätt inte så snyggt att göra en i Paint, och jag skall ha den på en skybox i ett spel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2006 (redigerad) Här kommer nåt jag precis gjorde. Ni får gärna ge mig tips http://img154.imageshack.us/img154/6679/newyorkcity5pb.th.jpg Redigerad 21 juni, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2006 Här kommer nåt jag precis gjorde. Ni får gärna ge mig tips http://img154.imageshack.us/img154/6679/newyorkcity5pb.th.jpg Snygg om du inte hade "gradientat" den snygga orangea med en för ljus gul, och så skulle New york...stå lite stilrenar och inte så mycket mitt i Annrs Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Blubb blubb, gjorde precis denna i Photoshop http://img238.imageshack.us/img238/2813/ring1hs.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2006 Gjorde precis ett wallpaper: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 (redigerad) PhotoShop tråden försvann i virrvarvet av trådtitlar och jag orkade inte att ta mig tid till att finna den. Så jag requestar här istället: Det är inte någon som är svinsugen på att göra en 512x512 stjärnhimmel till mig? (Det är på något sätt inte så snyggt att göra en i Paint, och jag skall ha den på en skybox i ett spel) ? Redigerad 27 juni, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 Blev lite smått inspererad av Radiuz bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Gjorde precis ett wallpaper: http://img217.imageshack.us/my.php?image=b...allpaper2qg.jpg Om du tar bort inner shadow, eller vad det är, från det vita, blir den fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Gjorde precis ett wallpaper:Vad heter fonten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Kanske lite fel tråd, who knows? Vad heter fonten som de svenska polisbilarna har på bilen? Alltså: POLIS Redigerad 3 juli, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts