Chilli_13 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Den här är redan postad i fotografier men jag postar den här också. White Flower: Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Snygg Tack! Jag gillar att få bra kritik . Det finns mer blombilder (och andra också) av mig i Fotografier-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Okej, antar att detta är rätt tråd. Guider till Photoshop eller mer specifikt svar på frågorna: Hur lägger jag in en "bild" bakom en annan utan att köra över den? Förklaring: Byta hela bakgrunden men fortfarande ha kvar alla objekten på bilden typ. Skär bort specifika delar av en bild i ett mönster, alltså inte bara i fyrkanter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Okej, antar att detta är rätt tråd. Guider till Photoshop eller mer specifikt svar på frågorna: Hur lägger jag in en "bild" bakom en annan utan att köra över den? Förklaring: Byta hela bakgrunden men fortfarande ha kvar alla objekten på bilden typ. Skär bort specifika delar av en bild i ett mönster, alltså inte bara i fyrkanter? En metod är att markera bakgrunden med lassot och radera, sen klistra in den nya bakom i ett nytt lager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 En metod är att markera bakgrunden med lassot och radera, sen klistra in den nya bakom i ett nytt lager. Jo det är väl ungefär det jag vill göra... Men jag är fortfarande osäker på hur utan att fucka upp bilden, men jag har lyckats fixa lite hjälp av en polare i skolan så det blir genomgång idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Gjorde ett litet abstract-art-generator-program. Resultat: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 (redigerad) Gjorde ett litet abstract-art-generator-program. Resultat: Det känns som att man går on drugs. Edit: Din space-sak, SNYGG! Redigerad 14 maj, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Lekte lite med Adobe PS Imageready. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 -NightHawk-, tackar. En till. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Vilken fin bild I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2006 Vilken fin bild I lol Tackar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2006 (redigerad) Yarr ! Tråkigt på lektionen+photoshop ftw. Oh yeah btw fuck scanners, cams for everyone! Redigerad 22 maj, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Här är en bild Wallemart pillat ihop, som blåste mig. http://img226.imageshack.us/img226/3232/buss32yx.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Här är en bild Wallemart pillat ihop, som blåste mig. Verkligen? Man ser ju klart och tydligt på högra kanten att den är fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Verkligen? Man ser ju klart och tydligt på högra kanten att den är fejk. Jo, jag vet, har tänkt på det senare. Men först så blev jag lite orolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 yyy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 (redigerad) Hittade vad jag ville veta... Redigerad 4 juni, 2006 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linkez Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ska titta igenom det ni andra gjort senare idag. Min senaste bild: http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/Popkonstkungen.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2006 (redigerad) yyy. Fan va najs! Satt i photoshop och lekte lite.. Testade svart/gula sträck och sånt.. När jag kollade på bilden så såg den ut som om den gjorde vågor! Syns inte så tydligt, men den ser ut att röra sig lite.. Kolla typ i mitten så.. tja.. kan inte förklara Redigerad 10 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Fan va najs! Satt i photoshop och lekte lite.. Testade svart/gula sträck och sånt.. När jag kollade på bilden så såg den ut som om den gjorde vågor! Syns inte så tydligt, men den ser ut att röra sig lite.. Kolla typ i mitten så.. tja.. kan inte förklara *Bild^* lol, det ser faktiskt ut som den gör lite vågor heh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts