Siana Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Nope, det där är originalet. Vad exakt är det du har gjort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vad exakt är det du har gjort? Jag har manipulerat en bild..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Jag har manipulerat en bild..? Ehm, men vad är det du gjort med bilden? Lagt in en help- skylt? Det låter som att det jag skriver har en spydig betoning, men utan originalbild är det svårt för tröga personer som jag att veta vad ni gjort. Redigerad 26 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Blev fint det här http://img167.imageshack.us/img167/2029/volvoc706cv.jpg Orginal | | v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ehm, men vad är det du gjort med bilden? Lagt in en help- skylt? Det låter som att det jag skriver har en spydig betoning, men utan originalbild är det svårt för tröga personer som jag att veta vad ni gjort. Okej, sorry. Har inte gjort så mycket. Har inte originalet kvar, men jag kan försöka beskriva. Jag har färgat alla chilis utom en röd, jag ändrade skylten och till sist fina jag till det hela med lite effekter. Inget stort arbete, ville bara genomföra idéen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 New one: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 New one: Har du gjort den from scratch? Den var het. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har du gjort den from scratch? Den var het. Nope. Också en manip. Har inte att lärt mig "digital painting" helt ännu, lite för svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nope. Också en manip. Har inte att lärt mig "digital painting" helt ännu, lite för svårt. Men det ser ut som det. Hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Blev fint det här *bild* Orginal | | v *bild* Ser likadana ut, förutom att du har gjort en av bilderna lite mer mörk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Boring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Boring. Cooooool! --- Gjorde nyss en smajli :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2006 Universal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Mkt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Mkt snyggt! Tack tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Universal! Den är cool! Dock inte din stil precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 http://img227.imageshack.us/img227/5759/mrmcmumba7rd.jpg Jag kallar honom Mr. McMumba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Den är cool! Dock inte din stil precis. Nu är det. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Nu är det. :'( Nej :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Den här är redan postad i fotografier men jag postar den här också. White Flower: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts