.:Gurkan:. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Vadå skum? Jaaaaa, den är...vad ska man säga...vafan: skum. Skum = Konstig = ser inte så bra ut..eller jag mena...den är bra......BANNA MIG INTE!!!!! :'( EDIT: jag vet inte vad jag pratar om..jag är TRÖTT :'( Redigerad 2 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) RavenE: Hehe okej! programet ser ut att ha tillräcklig potential för att byta färg och klippa och klistra lite. så ge ej upp! försök igen och lägg lite mer tid på färgbytet för att inte få färg på fel ställen. Och ta ej vatten över huvudet, jag var också nybörjare och kunde inte byta färg snyggt jag heller i början, precis som alla andra bildregigerare. så börja med enkla projekt och arbeta dig uppåt! .:Gurkan:.: du kan ju förklara vad det är du inte gillar istället Redigerad 2 november, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) RavenE: Hehe okej! programet ser ut att ha tillräcklig potential för att byta färg och klippa och klistra lite. så ge ej upp! försök igen och lägg lite mer tid på färgbytet för att inte få färg på fel ställen. Och ta ej vatten över huvudet, jag var också nybörjare och kunde inte byta färg snyggt jag heller i början, precis som alla andra bildregigerare. så börja med enkla projekt och arbeta dig uppåt! .:Gurkan:.: du kan ju förklara vad det är du inte gillar istället Lyktan..slå mig inte :'( *Gömmer mig* :'( EDIT:*tittar fram, ser kalle komma fram till mig men en mora kniv* Redigerad 2 november, 2005 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Lyktan..slå mig inte :'( *Gömmer mig* :'( Men plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Man märker att man är trött när man... http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Knasigheter.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Haha nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 RavenE: Hehe okej! programet ser ut att ha tillräcklig potential för att byta färg och klippa och klistra lite. så ge ej upp! försök igen och lägg lite mer tid på färgbytet för att inte få färg på fel ställen. Och ta ej vatten över huvudet, jag var också nybörjare och kunde inte byta färg snyggt jag heller i början, precis som alla andra bildregigerare. så börja med enkla projekt och arbeta dig uppåt! Tackar! Det är precis sådant stöd jag behöver just nu Kan du inte prova att göra något snyggt med min bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Du behöver en bild med större uplösning..och hjulen går nog int att fixa sådär utan vidare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) Det är negativ kritik som gör att man utvecklas. hade jag sagt att den var snygg hade du nöjt dig så och inte försökt göra den bättre. Fälgen är i fel vinkel mot orginalbilden, och det krävs en del kunskaper för att lyckas ändra vinkeln på hela däcket. du har tyvärr inte lyckats med det. och just den biten är jag inte säker på att jag skulle klara av heller. Ja jag kan göra bättre, men känner ej gör att ge mig på en sån kass bild. Lågupplöst och pixlig. mkt roligare att jobba med störrebilder/bättre kvalité Föresten, på tal om att göra bättre, jag shoppade ju faktiskt en 240 för nån månad sen. ett projekt som tog mer än en vecka att få till det resulatet du ser nedan. fast den är ändå inte klar, och kommer nog aldrig bli: ORGINAL http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...or_killinga.jpg MOD: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/242_4.jpg Snyggt! dock finns det några brister.. lyset och fronten ser väldigt ditmålad ut (förmodligen för att de är de ) men det ser helt mysko ut annars så har du fått till reflektionerna grymt bra killen! Redigerad 2 november, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Tackar! mjo jag vet. frpnten behöver en hel del jobb till, lyckas ej få det rba, har tappat lusten nu :S Du var snabb med att ta bort bilderna från quoten föresten, det tackar jag för, så slapp jag göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ok.. Nu är det så här att jag är en fruktansvärd PS Noob och jag fattar inte en sak... När jag ska rita med 1px så blir det ändå en massa färg runt omkring. Fattar ni vad jag menar? Snälla hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Det är för att du har på brush tool du måste ändra till pen tool högerklicka på brush tool och tryck på pen tool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) VARNING! JAG ÄR EN NOOB PÅ PHOTOSHOP OCH DETTA ÄR MITT FÖRSTA SERIÖSA VERK! BILDEN NI KOMMER SE ÄR DÅLIG! Redigerad 2 november, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 (redigerad) VARNING! JAG ÄR EN NOOB PÅ PHOTOSHOP OCH DETTA ÄR MITT FÖRSTA SERIÖSA VERK! BILDEN NI KOMMER SE ÄR DÅLIG! Så illa var det kanske inte du skulle ju ha kortat av regnbågen vid husets tak så man ser att den går bakom. Sedan ska den ju inte gå framför tornena, och kanske andra färger på regnbågen så den ser ut som att den passar mer, hur man nu förklarar. Redigerad 2 november, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Ja, då var jag här igen med en bild. Jag själv tycker att den är ganska bra gjord, men jag är ju fortfarande newbie inom retuchering... Orginal: http://img491.imageshack.us/img491/9184/buss0mg.th.jpg Mod: http://img179.imageshack.us/img179/5381/buss4jn.th.jpg Ja, jag vet att framhjulet inte är i rätt vinkel, men jag tog bara första bästa bild. Sen att neonlyset kanske inte är så snyggt, är för att jag inte vet hur jag ska göra för att få det snyggare... Så, KalleR, vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Just playin' around with the tools, baby. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Jason_Is_A_Terrorist.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Just playin' around with the tools, baby. http://files.upl.silentwhisper.net/upload9/Jason_Is_A_Terrorist.jpg *Fnitter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Just playin' around with the tools, baby. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Ja, då var jag här igen med en bild. Jag själv tycker att den är ganska bra gjord, men jag är ju fortfarande newbie inom retuchering... Orginal: http://img491.imageshack.us/img491/9184/buss0mg.th.jpg Mod: http://img179.imageshack.us/img179/5381/buss4jn.th.jpg Ja, jag vet att framhjulet inte är i rätt vinkel, men jag tog bara första bästa bild. Sen att neonlyset kanske inte är så snyggt, är för att jag inte vet hur jag ska göra för att få det snyggare... Så, KalleR, vad tycker du? Färgen är för stel hjulen måste du förvränga mer..ser int klokt ut bumpern kandu slänga vette fan om du gjorde en fönster tint med om du jorde dt så var dt den ända detaljen jag int märkte nå fel på. får man fråga hur du färgar om bussen? för dt ser int klokt ut där har du lite kritik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 VARNING! JAG ÄR EN NOOB PÅ PHOTOSHOP OCH DETTA ÄR MITT FÖRSTA SERIÖSA VERK! BILDEN NI KOMMER SE ÄR DÅLIG! Jag är också ganska noob på PS men jag tror du ska göra ett nytt lager med regnbågen.. oc lägga den bakom staden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts