xPisc Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Eller Paint. Markera allt, högerklicka, invertera färger. Kanske det kanske, använder inte paint - vill inte veta. Kanske skulle sagt det till the copy istället? Use quote on the right way, okay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Gjorde nyss, lite snabbt så där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ser ut som ett spel, fast ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Här är en Iron Maiden bild jag gjort (höger=orginal)http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/ironmaidenfixad.jpg Redigerad 17 september, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ser ut som ett spel, fast ändå inte. Snubben: foto Jesus: 3D-rendering Skog i bakgrunden: foto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Stor? Eh, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Eh, va? Inget, trodde bilden var Stor och jag visste inte vad jag skulle skriva så jag skrev stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Öhh vafan *borta* Redigerad 17 september, 2005 av Drewek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag har Bara Haft PS i 2 veckor så klaga inte http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Mjeh_as_popart.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag har Bara Haft PS i 2 veckor så klaga inte http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Mjeh_as_popart.jpg Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Tack Gorde den här igår kväll Redigerad 19 september, 2005 av virre cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Tack Gorde den här igår kväll Testa göra om bilder typ byta färger föremål ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Testa göra om bilder typ byta färger föremål ^^ Jag gorde den här igår, Väldigt ful, men det var min första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag gorde den här igår, Väldigt ful, men det var min första Okej att jobbet är rätt dåligt utfört, med tanke på att det var din första gång.. Men varför alla jäkla färger?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Okej att jobbet är rätt dåligt utfört, med tanke på att det var din första gång.. Men varför alla jäkla färger?! Flower power , nej men jag ville bara testa olika nyanser och färger m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Flower power , nej men jag ville bara testa olika nyanser och färger m.m. Haha, okej.. Turkos väg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Gjorde nyss, lite snabbt så där. HAHA! Kewlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tack Gorde den här igår kväll Niice hur gör man abstracta saker? har alltid undrat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Gjorde nyss, lite snabbt så där. Den var nice, jesus var lite för ljus för att det skulle vara grenar och blad ovanför. Lite småljus här och där som det ser ut när man står under ett träd när det är soligt skulle också vara snyggt. En till sak är att det är aningen för lite blur på terrängen bakom trädet och för mycket nära trädet En sak att tilllägga är att på sidan av trädet kan du köra ett sudd på ca 25-40% som såklart beror på tycke, men skulle göra bilden aningen mer realistisk det med. En sista grej skulle vara att du bytte ut mexikanen som håller i Geväret till någon forntida som håller i ett armborst. Ta nu inte detta som ett klagomål, för det var bara tips.. Ha så kul med designadet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts