Speeder Skrivet 6 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Jaja, du ska du ska.. jag skickar på MSN.. Orkar inte ladda upp.. Skicka till min mail också! Adressen är: anton.blakulla@telia.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Ey, är Adobe Paintshop v.5.5 det ni använder??? Hittade det på ed cd hjälp mig. hur använder man det? Jag gjorde en bild, så långt som jag fattade, kolla, rätt snygg ändå!!! http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/Hehe.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 nej jag tror dom använder photoshop 0.6(lr 1.6 vet ej vad skriver m e0) lr 0.7 e vad jag TROR dom använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Kolla min snygga då!!! http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload3/Rockethimself.JPG Erkänn snygg??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 nej jag tror dom använder photoshop 0.6(lr 1.6 vet ej vad skriver m e0) lr 0.7 e vad jag TROR dom använder Jag använder Photoshop 7.0.. Och det gör nog de flesta i denna topic.. Alla utom skribb som har Paintshop pro som jag fö tycker är mycket sämre än PS... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Jag har 6.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 jag har "Photoshop Elements 1,0,1"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 jag har "Photoshop Elements 1,0,1"... Låter livsfarligt!Bits det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Kan någon göra en bilmod av denna bil --->!LINK!<--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Kan någon göra en bilmod av denna bil --->!LINK!<--- nej... för dålig bild... ta en bild när det är ljust ute, och inte regnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 (redigerad) Jag använder Photoshop 7.0.. Och det gör nog de flesta i denna topic.. Alla utom skribb som har Paintshop pro som jag fö tycker är mycket sämre än PS... (:!!! Jag använder både PS 7.0, PSP 7.0 och PSP 8.0 men oftast PSP 7.0.... tar kortast att ladda, stabilare osv. Denna gjorde jag HELT SJÄLV i PS (Jo det är sant (:!!! ): http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/MATRIX5.png Redigerad 16 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 snygg skibbbbbbbbbbbb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 taaaaaackkkkkkk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Jag använder både PS 7.0, PSP 7.0 och PSP 8.0 men oftast PSP 7.0.... tar kortast att ladda, stabilare osv. Denna gjorde jag HELT SJÄLV i PS (Jo det är sant (:!!! ): http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/MATRIX5.png Tuff! (:!!! jag gjorde en liknande för ca 1 vecka sedan men färgerna va helt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Gjorde en liten mod på Visa Citys bil här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 (redigerad) så du har skaffat PS nu skribb? Har gjort hundratals (åtminstone typ 10) matrix-bilder när jag inte haft något och göra, och jag använder också samma typ av bakgrund :/ Det är grain du använder dig av, inte sant Redigerad 16 maj, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 1. har haft det i ett år... 2. ok 3. jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 tack gta3 freak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Den sidan med carmoiddar e lite konstig jag skulle försöka ändra färg på en bil, och de blev såhär: http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload0/color_first.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts