StellHell Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Hokay. 1. Inte visste jag att man kunde bygga så svartvita byggnader 2. För mycket färg utanför stolparna(finns lite överallt) 3. samma som ettan. Grå mark?! 4. Det ska va träd I know. Men det ser ut som nått klabbigt som har fastnat på bild 5. Vad hände med cyklarna, nedre delen på monumentet m.m? Redigerad 27 augusti, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hade tråkigt så jag kom på att jag kunde göra en bild utan anledning, så jag startade Photoshop och gick in på Google. Tog ett tag innan jag kunde bestämma mig för vad jag skulle göra, men till slut så blev iPod mini offret. Så jag började kladda och det här blev resultatet. Notera att budskapet inte betyder ett skit, det var bara det första som ploppade upp i huvudet http://web.telia.com/~u22505348/ipod.jpg Kanske kunde posta i The one and only, men...äh. Det är ju skitsamma Kände bara för att posta den så jag inte gjorde allt helt utan anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hokay. 1. Inte visste jag att man kunde bygga så svartvita byggnader 2. För mycket färg utanför stolparna(finns lite överallt) 3. samma som ettan. Grå mark?! 4. Det ska va träd I know. Men det ser ut som nått klabbigt som har fastnat på bild 5. Vad hände med cyklarna, nedre delen på monumentet m.m? Och allt på grund av lathet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Hur gör man en animation mindre? Altså Jag har en animation fast den är på tok för stor. 500x550 eller nåt. Hur gör jag den mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Hur gör man en animation mindre? Altså Jag har en animation fast den är på tok för stor. 500x550 eller nåt. Hur gör jag den mindre? Filformat, program som du använder? Information tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Filformat, program som du använder? Information tack. Photoshop .gif :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Photoshop .gif :'( Du bör, för det första, använda Image Ready när du pillar på animerade .gif bilder eftersom att när du sparar den i photoshop så kommer det bara synas en bild. När du väl har din animation i Image Ready: 'Image' > 'Image Size' Ställ in dina egna proportioner och 'OK'. Spara, tadaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Du bör, för det första, använda Image Ready när du pillar på animerade .gif bilder eftersom att när du sparar den i photoshop så kommer det bara synas en bild. När du väl har din animation i Image Ready: 'Image' > 'Image Size' Ställ in dina egna proportioner och 'OK'. Spara, tadaa! Tack, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Har retuscherat en bild lite. Kör utan IMG-taggar då den kan kännas stötande på mer än ett plan... Jag kallar den "Lust do us part" Min: http://img368.imageshack.us/img368/1361/lustdouspart2nn.jpg Original: http://www.deviantart.com/view/13603012/ Lyssnade på Trans-Siberian Orchestra, Beethoven och Stitch Mouth då jag gjorde denna. Våga stjäla den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ah.. Läskig. Bra retuschering! Snorfrade runt på din devart, du är duktig på retuschering! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tack Önskar jag vore bättre dock , kolla in "Removing Beauty" @ http://www.deviantart.com/view/2023940/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tack Önskar jag vore bättre dock , kolla in "Removing Beauty" @ http://www.deviantart.com/view/2023940/ Miss med tänderna. Annars hade den varigt perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Tack Önskar jag vore bättre dock , kolla in "Removing Beauty" @ http://www.deviantart.com/view/2023940/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) Tack Önskar jag vore bättre dock , kolla in "Removing Beauty" @ http://www.deviantart.com/view/2023940/ It's gross.. it's obcene .. ... and I love it! Redigerad 12 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Ja, alltså, inte min om ni nu trodde det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 1kan inte nån fixa denna till vit text på svart bakgrund (trycka på tröja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 (redigerad) 1kan inte nån fixa denna till vit text på svart bakgrund (trycka på tröja) Latmask ? . oj glömde bilden. Redigerad 12 september, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 We all love inverted colours the-copy: Om du använder Photoshop, tryck CTRL + I så inverterar den färgerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 We all love inverted colours the-copy: Om du använder Photoshop, tryck CTRL + I så inverterar den färgerna Gurgel: DanK xPisc: har inte PS Desutom är jag LAT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 We all love inverted colours the-copy: Om du använder Photoshop, tryck CTRL + I så inverterar den färgerna Eller Paint. Markera allt, högerklicka, invertera färger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts