skribb Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 En bra idé, Nimdor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Tänkte göra en med något öga men jag tyckte att det skulle bli för tjatigt med Sigen så det fick bli en enkel 3 färgad.. Ser nästan ut som en bit från en fotboll föressten hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Visar en liten bild precis under dina detaljer i dina inlägg. Endast en bild kan visas åt gången, bredden får inte vara större än 80 pixlar, höjden får inte vara större än 80 pixlar och filstoleken får inte vara större än 10 KB. Detta är mina instruktioner nu skulle jag behöva en bild av Lemmy Kilminster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Menar du en avatar? Sen undrar jag om du bad mig göra en? *Nyvaken ju* EDIT: Här har du en ialf (Hoppas det e rätt snubbe ): http://img62.imageshack.us/img62/9334/lemmyavatar3mf.gif Redigerad 2 augusti, 2005 av Nimdor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Nyvaken 12.24!? Ja jag behövde hjälp att göra en tack. Själv var jag morgonpigg och vaknade 11.47! Dev var snygg! Du/ni får gärna göra några olika alternativ det skulle uppskattas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Nyvaken 12.24!? Ja jag behövde hjälp att göra en tack. Själv var jag morgonpigg och vaknade 11.47! Vilken tidsskillnad! Själv så är man mycket morgonpiggare än båda er då jag gick upp 11.48.. Redigerad 2 augusti, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Värför blen din post 47 cm lång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Värför blen din post 47 cm lång? Datorn jag sitter vid just nu är störd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Hehe kan göra lite fler med Lemmy senare, måste spela nu.. har suttit å gjort musik i ca 4 h nu Remixar lite låtar som jag har fått jobb att göra åt några aja kikar in här senare EDIT: Nyvaken är jag i 3 timmar Redigerad 2 augusti, 2005 av Nimdor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Datorn jag sitter vid just nu är störd! Om du vet att du gjort nått editera då.. suck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Hehe kan göra lite fler med Lemmy senare, måste spela nu.. har suttit å gjort musik i ca 4 h nu Remixar lite låtar som jag har fått jobb att göra åt några aja kikar in här senare EDIT: Nyvaken är jag i 3 timmar Jävligt scysst det uppskattas! Slänger du upp dem här senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Back, gav upp spelandet.. Ska sätta igång och göra några nu! Visst lägger jag upp dem här hehe EDIT: Om någon annan vill ha en Avatar eller Sig gjord så säg till nu medans ni har chansen! EDIT: Här kommer den första(andra) http://img274.imageshack.us/img274/7297/lemmyavatar29ti.gif Och den andra(tredje) http://img293.imageshack.us/img293/9945/lemmyavatar30gt.gif Tredje(fjärde) http://img14.imageshack.us/img14/8413/lemmyavatar48jp.gif Texten kanske syns lite dåligt på den men men nu har du 4 att välja på Redigerad 2 augusti, 2005 av Nimdor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Tackar! gillar första (andra) och den andra(3e) bäst Jävligt scysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 No Problemos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Min absolut första Photoshop bild...Om den är förstor kan någon mod ta bort den Redigerad 2 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sorry för dubbel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Om du vet att du gjort nått editera då.. suck.. Sorry,glömde det! Hur gör man en bakgrund i PS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Sorry,glömde det! Hur gör man en bakgrund i PS? Man startar Photoshop.. sen börjar man rita och pyssla osv tills man är nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Min absolut första Photoshop bild...Om den är förstor kan någon mod ta bort den Rätt så nice för att vara ditt första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Rätt så nice för att vara ditt första Tack=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts