Tux Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Ok men kan nån snälla berätta hur man använder de där scriptfronten eller dafront.com eller vafan det än heter Gå in på dafont.cm och ladda ner en font... Lägg sen in fonten i Font mappen som du hittar i kontrollpanelen... Klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Thanks man Edit: Hur lägger jag in fronten? Redigerad 17 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Thanks man Edit: Hur lägger jag in fronten? C:/Windows/Fonts lägger du fonten i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Eller Kontrollpanelen - > Teckensnitt - > Arkiv - > Installera nytt teckensnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Asså de ända jag ser när jag går in i de här topicen så ser jag bara "Hur lägger man in fonten, vart får man tag på dom" asså det här är en bild topic kan man inte typ göra en ny topic om fonts eller bara skicka ett medelande till nån som vet hur och vart man får tag i en font .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Här är det ganska dött.. Men är de nån här på forumet som har Lightwave 8 å kan mä det? Jag har det och allt funkar bra men när jag ska rendera blir det inte riktigt fint.. Det blir typ schackrutigt i bakgrunden Nån som vet hur man ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Gjorde en smiley: http://img350.imageshack.us/img350/7841/omfglol46dy.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Gjorde en smiley: http://img350.imageshack.us/img350/7841/omfglol46dy.gif Du ska veta att jag skrattade till lite första gången jag såg den http://img350.imageshack.us/img350/7841/omfglol46dy.gif Redigerad 20 juli, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hajsan alla. Jag har en fråga angående PhotoShop. När jag håller på och pysslar med min signatur och sen ska spara den. Hur gör man så man sparar den i JPG?? För jag kan bara göra i Paint och texten blir suddig så det ser helt wacko ut. Men hur gör man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hajsan alla. Jag har en fråga angående PhotoShop. När jag håller på och pysslar med min signatur och sen ska spara den. Hur gör man så man sparar den i JPG?? För jag kan bara göra i Paint och texten blir suddig så det ser helt wacko ut. Men hur gör man?? 'Save as'? Sen .jpg > Kvalitet > 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Gjorde när mitt internet var nere... Tänkte på min syster... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Gjorde när mitt internet var nere... Tänkte på min syster... Fan lik min syrra gö... Du är väl inte min brorsa, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Kvalitet > 10. Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Why? Brukar inte gå upp på GTAsajten med Kvalite > 12 och han är väll för lat för att ladda upp på Silentwhisper/ImageShack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hur gör man när man ska klippa ut en form t ex en bil från en bild...När man sätter ut punkter runt bilden ock kopierar...Jag har Photoshop cs2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Skitsamma...lärnde mig själv nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Jag gissar på att man frågar om nån kan hjälpa en med någon här också? Om inte så är det synd för jag gör det ändå. Kan någon göra ett skrivbordsunderlägg som passar med detta tema? http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/tema.JPG Skulle vara väldigt snällt. Det ska vara i 1024*768. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Häh, gjorde en bild i MSN när jag hade tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Häh, gjorde en bild i MSN när jag hade tråkigt. Gah najjs som fan. Är ju skitsvårt att rita där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nimdor Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 (redigerad) Här har ni min EDIT: Kanske man skulle ta å göra en avatar som passar in med.. Ny EDIT: Avatar uppe (:!!! Redigerad 1 augusti, 2005 av Nimdor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts