Elander Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ladda ner Fonten(texten) Lägg den i X:/Windows/fonts mappen Öppna bilden i PhotoShop Klicka på det stora T Klicka på bilden Skriv din text Voialla, the text on the bild.. Jo,tack men går det bra med Image ready? för själva mitt PS är muppat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) . http://ic1.deviantart.com/fs6/i/2005/083/3...by_Marklund.jpg Väldigt gammal jag gjort, men iaf. Först klickar man på Marklunds länk, sen står det "Forbidden blabla". Då uppdaterar man bara sidan. Eller klickar i adressfältet, sen [enter] @Markis: snygg.. grej... eller något.. Redigerad 7 juli, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Med hjälp av L'aminco Perry's plugin Luce. Väldigt snyggt ibland! Hur får man tag på den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Fråga om photoshop 7.0! Jag ska använda de redskapet man gör raka streck. Men det blir nån jävla pil i stället hur man ändrar man det? Har kollat typ överallt. (är heller inte så bra på Ps) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Fråga om photoshop 7.0! Jag ska använda de redskapet man gör raka streck. Men det blir nån jävla pil i stället hur man ändrar man det? Har kollat typ överallt. (är heller inte så bra på Ps) .orkar...inte...skriva...måste...göra bild... http://img127.imageshack.us/img127/2373/krut0we.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 .orkar...inte...skriva...måste...göra bild... http://img127.imageshack.us/img127/2373/krut0we.jpg Kan du göra samma förklaring till mig hur man får font saker att fungera? Jag har 0,001% kunskap om PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Oh, minns inte nu. Hade en bra guide i skolan. Ska kolla gewgle lite snabbt. Men något program då eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Lägg den i X:/Windows/fonts mappen Nu kommer jag och tränger mig på. Jag har också Photoshop och är okunnig som den. Men jag vill lära mig för jag tror inte Mr.Magic vill göra mina signaturer hela tiden. Men jag har hämtat fonten och ska packa upp den. Men jag kan inte lägga den i någon X:/Windows/fonts mappen för jag vet inte var den finns, var finns den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ta upp start-menyn ok ta "Kör" och skriv in C:\windows\fonts swn trycker du ok, så har du den mappen öppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Ta upp start-menyn ok ta "Kör" och skriv in C:\windows\fonts swn trycker du ok, så har du den mappen öppen Man jag fattar inte ändå. Hittade en liten söt Font som hette N.GAGE, jag tänkte, ja den vill jag ha och när jag är här vad ska jag då göra?? Kolla bilden: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/nottigt_problem.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 .orkar...inte...skriva...måste...göra bild... http://img127.imageshack.us/img127/2373/krut0we.jpg Det funkar ändå inte fast jag valt linje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Man jag fattar inte ändå. Hittade en liten söt Font som hette N.GAGE, jag tänkte, ja den vill jag ha och när jag är här vad ska jag då göra?? Extrahera alla filer, lägg .ttf och .PFM filerna i X:/Windows/Fonts, sen kan du ta bort alla filer igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Extrahera alla filer, lägg .ttf och .PFM filerna i X:/Windows/Fonts, sen kan du ta bort alla filer igen Hur extraherar man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Hur extraherar man?? .höger klicka på filen, välja packa upp här/extract to here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 .höger klicka på filen, välja packa upp här/extract to here Men det konstiga är att jag högerklickar på en fil, men inte står det att "Packa upp här" var står det någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 .om du har laddat ner filen och du har winzip eller winrar, ska det gå. Om du inte laddat ner väljer du en fil och trycker på packa upp till och sen vart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Gash jag ger upp, får väl hoppas Mr.Magic tycker om att göra signaturer åt mig. Tack ändå Liquid_Ice och Chilli_13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Men något program då eller ? Anteckningar är din vän. (alltså så är allt handskrivet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Gash jag ger upp, får väl hoppas Mr.Magic tycker om att göra signaturer åt mig. Tack ändå Liquid_Ice och Chilli_13. Vänta!, ta "Teckensnittsfilerna" och kopiera dom, ocg klistra in i mappaén så gjorde jag, funkade jättebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Vänta!, ta "Teckensnittsfilerna" och kopiera dom, ocg klistra in i mappaén så gjorde jag, funkade jättebra Okej jag ska försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts