StellHell Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Det är ju James Dean! Rebellernas rebell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Gjorde ett omslag till sandor slash ida, som ett skolarbete. fick IG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Gjorde ett omslag till sandor slash ida, som ett skolarbete. fick IG Måste vart en kvinnlig lärare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Måste vart en kvinnlig lärare.. Det tror jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Måste vart en kvinnlig lärare.. Bara för att det var en läckar tjej på bilden eller?. the-copy är ju tjej så varför skulle du tro de? Edit: är det någon speciell kändis på bilden eller? skulle vela veta Redigerad 21 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 the-copy är ju tjej så varför skulle du tro de? Sen när då? *Horror* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Sen när då? *Horror* Är han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Sen när då? *Horror* Sen mitt försök att lura er för nått år sen GTApimpfoolife: Devon heter hon edit: sök på google images, glöm inte ta bort moderated searching Redigerad 22 april, 2005 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Sen när då? *Horror* Inte vet jag men det står så på Kön när man klickar på namnet Sen mitt försök att lura er för nått år sen GTApimpfoolife: Devon heter hon edit: sök på google images, glöm inte ta bort moderated searching Vadå så du är kille? Tack :"> Redigerad 22 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Bara för att det var en läckar tjej på bilden eller?. the-copy är ju tjej så varför skulle du tro de? Edit: är det någon speciell kändis på bilden eller? skulle vela veta Hahahaha! Tur att inte all hänger med i svängarna. (funderar på att byta kön-status jag med ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Hahahaha! Tur att inte all hänger med i svängarna. (funderar på att byta kön-status jag med ) Då får du byta namn också. StellaBella. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Då får du byta namn också. StellaBella. Behöver bara ändra till Stella.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Behöver bara ändra till Stella.. Vill bara säga en sak.. Jag har alltid utalat ditt namn här på gtasajten's forum "StealHell" istället för Stellhell :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Vill bara säga en sak.. Jag har alltid utalat ditt namn här på gtasajten's forum "StealHell" istället för Stellhell :"> Du är inte ensam. 90% av alla jag har mött på/i skolan, spel, forum m.m. Har uttalat det SteelHell(stålhelvete) och även skrivigt Steelhell även fast jag har haft stellhell som nick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Haha! Låter konstigt, "SteelHell". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Postat den i tecknings-tråden men den passar nog bättre här cellade mig själv i paint ... gjort för hand såhär var den INNAN jag gjorde nåt http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/dddd.JPG och såhär var den EFTER http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/fbg.JPG det tog allt som allt 2½ timme längsta jag nånsin arbetat med en bild xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Få chansen och joina mitt über leet GFX team på Wiee's forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 3 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Har jobbat ett tag med en wallpaper. Rätt nöjd faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Har jobbat ett tag med en wallpaper. Rätt nöjd faktiskt! Väldigt fult enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Tycker det ser ganska bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts