StellHell Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Negativ? Positiv? Likgiltig? Ärkeslickning av arsle? Whatever you want... Assnyggt! Whatevah. Säg att den är snygg, säg att den liknar ett får-arsle. Kasta vattenballonger på den. Bara ge mig kritik!! *edit* Men va fan. Nu ser man inte bilden. Lägger den i denna posten och tar bort i andra. Redigerad 10 april, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Den var känslig på ett vackert sätt, du visar sidor som ingen visste att du hade Stellan.:'( Seriöst, jävligt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Kan ingen säga att den va ful. Jag hittar tusentals fel på den. Men aja. Jag hatar posetiv kritik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Kan ingen säga att den va ful. Jag hittar tusentals fel på den. Men aja. Jag hatar posetiv kritik.. Jo den var asful, skulle kunna göra bättre på 5 min... gör om hela bilden för allt är fel... nää serriöst, det er bra ut hittar inga direkta fel på den Redigerad 10 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 .ful särskrivning på denna topic's namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Ett fel jag ser är tåren är lite för stora! Annars var den fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 Hehe, gjorde denna i PS. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/wvgg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Säg att den är snygg, säg att den liknar ett får-arsle. Kasta vattenballonger på den. Bara ge mig kritik!! Ansiktet ser väldigt snett ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ctrl +r men den är ju asbra, om du tar tag i den och drar ut mot bilden får du stödlinjer också .ganska nice funktion som jag inte har vetat om innan.. men hur får man bort stödlinjerna sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 .ganska nice funktion som jag inte har vetat om innan.. men hur får man bort stödlinjerna sen? Använder move tool, snabbknapp V. (den svarta pilen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Vet någon hur jag ska få den här "kjolen" att se värkligare ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Någon som vet hur man gör glitter i PS? Alltså glitter som skulle passa bra till min signatur ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Nu vart inte detta så bra, såg lite platt ut, jaja, du fattar iaf. Såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Tack tror jag Det ser ganska konstigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ett litet wallpaper som jag har gjort. Får se om det finns någon allmänbildad person som ser vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Ett litet wallpaper som jag har gjort. Får se om det finns någon allmänbildad person som ser vem det är. Nej, ingen aning, men det är inte denna clownen iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 (redigerad) Tack tror jag Det ser ganska konstigt ut Ja det är klart, det var bara till för att visa hur man skulle göra. StellHell @ Snyggt! Det är säkert du själv. Redigerad 20 april, 2005 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Ja det är klart, det var bara till för att visa hur man skulle göra. StellHell @ Snyggt! Det är säkert du själv. Men du förklarade aldrig hur, du visade bara en bild. @Stellhell: En cowboy eller sheriff? Redigerad 21 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) *BORTTAGEN* Redigerad 10 februari, 2013 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Men du förklarade aldrig hur, du visade bara en bild. @Stellhell: En cowboy eller sheriff? Jo, jag tänkte att du skulle "se" istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts