YoliT Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Kan nån hjälpa mig med photoshop?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Visst om du säger va du ska ha hjälp med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Göra bilder ! Jag fattar inte hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Göra bilder ! Jag fattar inte hur man ska göra. Tryck på nytt, och börja rita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ja men typ en bild på en bil som man vill modda! Ska jag rita allt på den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ja men typ en bild på en bil som man vill modda! Ska jag rita allt på den eller? Kolla tutorials! Finns flera på bilmodding topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Kolla tutorials! Finns flera på bilmodding topicen! Okej, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Bob marley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vilket flin! Annars var den jäkligt snygg, om än lite stor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vilket flin! Annars var den jäkligt snygg, om än lite stor! Menad som en wallpaper för folk med små skärmar. Alla andra, centrera och ha svart bakom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Och den ultimata NOOBEN ÄR HÄÄÄÄR! *trumvirvel* tackar, tackar! ska testa och se fall jag kan sätta upp en bild... fan! hur skriver man in adressen på en bild som man sparat på datorn? för man måste väl skriva in en URL där vid Image, eller cyklar jag nu? Redigerad 8 mars, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Palla. Redigerad 8 mars, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Jag ska inte vara här men ... Här är en bild från sommaren 2004 Skulle ha den til nåt... Vart är bilden? Redigerad 8 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Och den ultimata NOOBEN ÄR HÄÄÄÄR! *trumvirvel* tackar, tackar! ska testa och se fall jag kan sätta upp en bild... fan! hur skriver man in adressen på en bild som man sparat på datorn? för man måste väl skriva in en URL där vid Image, eller cyklar jag nu? För det första om du så måste du ladda upp den från datorn... Det kan du ju alltid göra med tex imageshack eller så kan du ju göra det i posten... Asså över addreply så finns det en typ bläddra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) Borde ändra namn till "dumass" http://img191.exs.cx/img191/7681/incomming3ij.jpg HAHAHAHAHA jga lyckades! sug på den masters! wait, I'M THE MASTER! gammal bild men kolla fall jag kunde Redigerad 8 mars, 2005 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Borde ändra namn till "dumass" http://img191.exs.cx/img191/7681/incomming3ij.jpg Mjo det borde du verkligen.. För dumass stavas Dumbass.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 ÄH! det visste jag jag bara kolla fall du kunde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) ÄH! det visste jag jag bara kolla fall du kunde Jasså hur säger man hicka på Proffesor språk? Redigerad 8 mars, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 (redigerad) ÄH! det visste jag jag bara kolla fall du kunde Edit: Internet gjorde bort sig lite.. Sorry vart dubbel.! Redigerad 8 mars, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Edit: Internet gjorde bort sig lite.. Sorry vart dubbel.! Förlåter dig inte... och det vet jag inte nä men jag är fortfarande Magister här om du vet vad det är MOHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts