KalleR Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 DevantArt... kanske... Det var just det jag funderade på... lite tråkigt att sno namnet från en så pass känd sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Vad har du fått "deviant" ifrån? Deviant = avvikelse clan-namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 WOHOO! sida hundra... jippi! Måste bara säga att devinatart´s forum är det flummigaste jag någonsin sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det var just det jag funderade på... lite tråkigt att sno namnet från en så pass känd sida Men loel, deviant är ett vanligt engelskt ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Men loel, deviant är ett vanligt engelskt ord. Jao... det är det, men det känns ändå stulet eftersom DeviantART är så stort Redigerad 26 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Jao... det är det, men det känns ändå stulet eftersom DeviantART är så stort Det känns inte så stulet eftersom det är deviANT dessutom har jag aldrig hört talas om devinART Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Det känns inte så stulet eftersom det är deviANT dessutom har jag aldrig hört talas om devinART DevinART har jag inet heller hört talas om... där imot DeviantART Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) DevinART har jag inet heller hört talas om... där imot DeviantART Särskrivningsexperten på gång! däremot, heter det... EDIT: för att det här inte ska bli så offtopic så undrar jag om det finns några bra rit-program för en person med begränsad budget? Redigerad 26 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 EDIT: för att det här inte ska bli så offtopic så undrar jag om det finns några bra rit-program för en person med begränsad budget? Paint... Nä vars: Gimp 2, ägande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Paint... Nä vars: Gimp 2, ägande! Gimp 2? låter snuskigt! Vad är det för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Hoppsan. Redigerad 26 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Hoppsan. Va? Hoppsan? vad skrev du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Gimp 2? låter snuskigt! Vad är det för något? Eett ritprogram kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 Gimp 2? låter snuskigt! Vad är det för något? Har inte testat det, men det ska likna Photoshop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Va? Hoppsan? vad skrev du? Tryckte på quote istället för edit så jag quota mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Visserligen så är det där en helt original DRD SM Limited. Gulligt att du inte en laddade upp den själv utan tog den direkt från derbi.nu. http://derbi.nu/grafik/bild_xtremesm.jpg en sån har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Har inte testat det, men det ska likna Photoshop... Har inte testat 2an men 1an. Det var så längesedan men jag tycker inte det är lika bra som photoshop , men jag vet igentligen inte bara kollade runt lite. Gimp är gratis att ladda ner också väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Lekte lite i flash.. Swf: här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Lekte lite i flash.. Swf: här. Exploderar magen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Exploderar magen? Nej, han skuter en energiboll, WOW! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts