Pico Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Jag laddade ner modden "bil" från Arvids GTA sajt men jag hittar bara den där fördömda taxin. RC bandit hittade jag två exemplar av i tunneln mellan Staunton och Shoreside; nu är de borta! BF injection finns inte någonstans, och det står ju att de bilarna plus fler ska åka omkring på vägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Jag laddade ner modden "bil" från Arvids GTA sajt men jag hittar bara den där fördömda taxin. RC bandit hittade jag två exemplar av i tunneln mellan Staunton och Shoreside; nu är de borta! BF injection finns inte någonstans, och det står ju att de bilarna plus fler ska åka omkring på vägarna. då åker dom väl runt då...du får ju kolla efter dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Jag hittade dom. Man får visst alltid starta nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Nej det behöver man inte. Dom kommer då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Nej det behöver man inte. Dom kommer då och då. jag provade den också....de kom ju bara runt hörnet typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts