Foo Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Mán har ju störst chans om man är över 15 år och 364 dagar. Själv fyller jag 16 i juni och har tänkt att söka ett på bageri. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 själv ska jag jobba hos min pappa.... kan käna upp till 600:- på 4-5 timmar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Jag hoppas att jag får sommarjobb men jag är inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Jag ska jobba på en skogsplantering i en månad, tjänar mellan 600-900kr per dag! alltså minst 12000kr!! så kan man ju ta 10000 vitt och 2000 svart så man slipper skatta!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 (redigerad) Jag är för lat...blir trött av bara ordet sommarjobb... :"> Men man får nog sota för det senare... Redigerad 5 maj, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Ska kanske jobba på ett kommunalt dagis.. Och passa ungar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Ska kanske jobba på ett kommunalt dagis.. Och passa ungar Hehe, jag ska troligtvis göra något liknande. Jobba på fritids på en skola. Men det är inte helt säkert ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 fan på sommaren ska man drick och slappa, fan inte jobba.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 fan på sommaren ska man drick och slappa, fan inte jobba.. men vissa vill ha pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 fråga morsan dumt sagt, men jag är en latis ni är små arbets myror sånt e livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 fråga morsan dumt sagt, men jag är en latis ni är små arbets myror sånt e livet! Jag kunnde inte ha sagt det bettre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Hehe, jag ska troligtvis göra något liknande. Jobba på fritids på en skola. Men det är inte helt säkert ännu... du kommer dö långsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2003 Jag kunnde inte ha sagt det bettre själv Jag ska typ jobba...nästa sommar blir det nog iaf... på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 jag ska nog sommarjobba, sen kanske jag ska köpa en till bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 Ska kanske jobba på ett kommunalt dagis.. Och passa ungar jag har praot på 2 dagis i 8:an...ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 20 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2003 själv ska jag jobba hos min pappa.... kan käna upp till 600:- på 4-5 timmar!!! säger bara!!::: (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Jag varken orkar eller vill sommarjobba... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 samma här.... eller jag vill självklart tjäna pengar men..... ORKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 fan på sommaren ska man drick och slappa, fan inte jobba.. Haha undrar hur det blir för dig närr du ska börja jobba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 21 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2003 Sommar lov är till för att slappa och ha roligt inte jobba tycker jag men nästa sommar kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts