Pollmannen Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Ska du sommarjobba? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 E för ung för att jobba åt ett företag så jag jobbar med bilen i ställe!! PS. Hur i H kan du ha 2 användare??.DS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Onödig poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 E för ung för att jobba åt ett företag så jag jobbar med bilen i ställe!! PS. Hur i H kan du ha 2 användare??.DS Det är ju bara att registrera sig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 har sökt på ett, får se om jag får det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Ska jobba sex veckor i sommar... Kommer tjäna 50kr i timmen (kanske inte så mycket men de é nått) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Det är ju bara att registrera sig igen man får väl bara ha en eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag kan påpeka att just den limegröna färgen inte synns så bra på vit bakgrund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 denna då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 denna då??? den syns lite bättre men den é lite fjollig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 den syns lite bättre men den é lite fjollig lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 lite? ok, lite mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Japp, ska jobba på AB Fagerhult i 5 veckor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) Onödig poll haha...vad i helv*te snackar du om?? Snälla svara mig varför detta är en onödig poll! Fråga Hultan så kan väl han stänga topicen då! Redigerad 1 maj, 2003 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 det är ju onödigt med en så tråkig poll.... ja menar dom som sommarjobbar kan väl skriva det eller nåt..asså du gör så jävla många pollar så ja blir aldeles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 det är ju onödigt med en så tråkig poll.... ja menar dom som sommarjobbar kan väl skriva det eller nåt..asså du gör så jävla många pollar så ja blir aldeles och jag blir aldeles för er som e lite tröga så var detta ett skämt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Jag sommarjobbar så hur annars tror du jag fick idén att starta pollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag kanske ska börja jobba som klädd moddel i sommar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 e för ung.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) e för ung men jag kan nog hitta nåt ändå Redigerad 1 maj, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts