Defcon Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Titta på den HÄR!!! länken det ser ut som dom kommer göra om Liberty City i GTA3 till en BF mod. Jag tycker det låter rätt ballt hoppas på fler screenies inom kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 den verkar ju vara rätt grym... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 grymmt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 cooooooool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Skulle kunna bli bra.. Men jag tror knappast att man kan göra en hel stad i BF-motorn med dagens datorer.. Skulle bara lagga som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 en av öarna kan man ju alltid gjöra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 SSV isåfall, där är det minst hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Titta på den HÄR!!! länken det ser ut som dom kommer göra om Liberty City i GTA3 till en BF mod. Jag tycker det låter rätt ballt hoppas på fler screenies inom kort... grymt att nån tänkt på å göra de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Visste det redan men den funka inte när jag skulle gå in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts