AddePS3 Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 VA SKÖNT DET KOMMER ATT VARA NÄR DET SlÄPPTS! Inge mer jävla tjafs om ett spel som man har kunnat spela i 6 månader! Men självklart kommer nyheter om Mods och updateringar. I flera veckor har jag gått in på www.gtasajten.com för att se en jävla massa tjafs om PC-versionen. Nästan inget nytt om PS2- eller andra konsollversioner. WHEW! That took alot of anger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 VC PC är en stor nyhet. Men du säger att du inte vill höra om ett spel som kommer till PC bara för att du har spelat samma(sämre) spel på PS2 men du vill ha nyheter om PS2 spelet(det amn har spelat i 5 månader) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 (redigerad) VA SKÖNT DET KOMMER ATT VARA NÄR DET SlÄPPTS! Inge mer jävla tjafs om ett spel som man har kunnat spela i 6 månader! Men självklart kommer nyheter om Mods och updateringar. I flera veckor har jag gått in på www.gtasajten.com för att se en jävla massa tjafs om PC-versionen. Nästan inget nytt om PS2- eller andra konsollversioner. WHEW! That took alot of anger... varför i helvette skulle det komma nyheter om ps2 nu. passar det inte, kan du sticka!!! och snacka inte skit om pc Redigerad 30 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 VA SKÖNT DET KOMMER ATT VARA NÄR DET SlÄPPTS! Inge mer jävla tjafs om ett spel som man har kunnat spela i 6 månader! Men självklart kommer nyheter om Mods och updateringar. I flera veckor har jag gått in på www.gtasajten.com för att se en jävla massa tjafs om PC-versionen. Nästan inget nytt om PS2- eller andra konsollversioner. WHEW! That took alot of anger... Vill du see nyheter om PC-versionen eller inte? Kanske lite onödigt att göra denna topic för ett så idiotiskt ändamål? Stick från forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AddePS3 Skrivet 30 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Varför ska jag sticka? Det här är min åsikt och ingen annans. Stick ni om ni har något emot det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Du är lite popo i huvet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Du är lite popo i huvet hmmm, w0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 hmmm, w0rd. man ska vara snäll i forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Förlåt addeps3, kan du nånsin förlåta mig? :'( Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Förlåt addeps3, kan du nånsin förlåta mig? :'( Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. :'( Det va inte smart nu är du märkt för livet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts