dibel Skrivet 19 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2023 AI är det nya svarta så här är tråden för AI-genererade "konstverk", bilder, videos m.m. Diskussion om AI (dess påverkan på konst och övrig kultur) kan förekomma utan att vara off-topic. Även diskussion om olika program/tillämpningar är välkommen. Jag installerade precis Stable Diffusion (jag tror att allt är open source via Python + övriga bibliotek) och genererade en bild med följande "prompt": 25 year old blonde woman with blue eyes in a black lingerie which sits in a yoga position on a bed Det här blev resultatet efter några försök med maximala "Sampling steps" som är den enda faktorn jag ändrade: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 19 december, 2023 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2023 Dubbeltrubbel. Anime 2D princess with red hair and green eyes holds a silver sword in one hand Man får nog leka vidare med olika inställningar och "checkpoints", just nu har jag bara en installerad. Det ger väldigt varierande resultat på samma "prompt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts