GTaJäGaReN Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Använd en egen färg Joey! Svart eller nåt! Den är iiiiiinteee upptagen! Varför jag gillar gtasajten? öhh, svårt... kanske för att jag hatar en community som heter LunarStorm kanske..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Använd en egen färg Joey! Svart eller nåt! Den är iiiiiinteee upptagen! Varför jag gillar gtasajten? öhh, svårt... kanske för att jag hatar en community som heter LunarStorm kanske..? svart é väl ingen egen färg, över 99.9 % använder svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Använd en egen färg Joey! Svart eller nåt! Den är iiiiiinteee upptagen! Varför jag gillar gtasajten? öhh, svårt... kanske för att jag hatar en community som heter LunarStorm kanske..? Alla färger som finns e det nån som använder! dennadennadennadennadennadennadenna :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Alla färger som finns e det nån som använder! dennadennadennadennadennadennadenna :'( jag vet bara att två av färgerna används, vad jag vet iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag vet bara att två av färgerna används, vad jag vet iaf... jag skriver i lila nu iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Alla färger som finns e det nån som använder! dennadennadennadennadennadennadenna :'( det går att anändar hex-koder, och få nästan oändligt många färger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 det går att anändar hex-koder, och få nästan oändligt många färger hex-koder??var kan man hitta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) test jopp funkar... http://www.webtol.com/hex.html där finns nåra att välja mellan Redigerad 1 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag har ORANGE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Alla färger som finns e det nån som använder! dennadennadennadennadennadennadenna :'( använd vit färg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 TEST Jahapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) det synns tyvärr inte så bra med vit färg Redigerad 1 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 det synns tyvärr inte så bra Särskilt inte i kvotten. Ta nå'n manlig färg istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Jag gillar GTAsajten, eller igentligen GTAsajtens forum för att det är så "goa gubba" som är medlemmar.. För om sanningen ska fram så är nog alla här(vissa undantag) inne på forumet mer än 90% varje gång dom besöker GTAsajten.. Om jag nu ska dra till med nått så gillar jag GTAsajten för det är snygg design och det kommer alltid nyheter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) jag vet bara att två av färgerna används, vad jag vet iaf... Funnylin GTaJäGaReN Speeder kloak råttanSkribb Joey I ordning, vilken som började först. Redigerad 1 maj, 2003 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) var god observera skillnaden mellan: skribb Skribb mitt nickname stavas "skribb" med gemener inte versaler SNÄLLA lär er det, allihopa! :'( EDIT: det uttalas på engelska fast snabbt (ungefär "scuribb") Redigerad 1 maj, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Särskilt inte i kvotten. Ta nå'n manlig färg istället Markera det, som du säkert gör!Då Syns det, håll med!!! Jag ska nog börja med nån färg, men vilken??? Snälla, ge mig ett tips, någon!!! Skriv det i hexadecimalt, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 (redigerad) Testing Cool färg sida Redigerad 2 maj, 2003 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts