KalleR Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) kokain? fant äger alla dricker, coca-cola smakar piss, sluta drick det på 3 månader, sen fuktar ni på det, fy fan!!! förklara varför det är dåligt att dra upp en tråd? om du tycker det är så dåligt, lås dom då ffs 1. Jag tycker nästan alltid det är onödigt att tra upp gamla trådar, inte så svårt att skapa en ny 2. Detta var ju Karatemorfars första poll som blev förstörd, varför sabba ännu mer genom att låsa? Redigerad 26 oktober, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Kopparbergs Päron Cider! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 1. Jag tycker nästan alltid det är onödigt att tra upp gamla trådar, inte så svårt att skapa en ny 2. Detta var ju Karatemorfars första poll som blev förstörd, varför sabba ännu mer genom att låsa? om han hade gjort en ny poll hade ju någon klagat på att det redan fanns en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 faktsikt tror jag inte det, det är väl ingen som kommer ihåg en 1 år gammat topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Så nu börjar alla skylla på mig igen... :'( *snyft* de e barnslig, e du möjligtvis bjarne på lunar? Jag dricker helst ÖL gu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 dricker helst 12 årig whisky, men om jag måste välja på något av dessa altarnativ så blir det coca cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 faktsikt tror jag inte det, det är väl ingen som kommer ihåg en 1 år gammat topic du har nog rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 men ni behöver inte bli arga, han har inte brutit mot ngn regel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Vin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 jeg drecker helst nefantspeciala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Red Bull.... men om jag ska välja från den där listan blir det nog Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2003 Julmust julmust och julmust har komit till Statoil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts