KalleR Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 (redigerad) det där var jävligt onödigt det var ju över ett år sen nån skrev i denna tråden sist Redigerad 25 oktober, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag dricker vatten. Coca Cola är gott, men det är inte nyttigt för tänderna... eller kroppen, det är ju kokain i skiten... kokain?? trodde att det hette koffein men visst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 kokain?? trodde att det hette koffein men visst... Ja ja... Koffein då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 det där var jävligt onödigt det var ju över ett år sen nån skrev i denna tråden sist Så nu börjar alla skylla på mig igen... :'( *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Jag är EXTREMT BEROENDE av Coca Cola Varje dag dricker max 2 burkar 33cl burkar? isf blir det ungefär 4-10 st /dag är också beroende av cola.. blir så jäkla dyrt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 (redigerad) Coca Cola. LÄTT. Eller... med "Cider"... Är det sån här 0,2% Cider du menar? Om det är 4,5% så skulle jag valt Cider. BTW: Det är ju kokain i skiten... HAHA... You wish. Heter annars koffein. Och koffein är inte speciellt farligt för kroppen. Däremot allt socker och skit är farligt för levern (tror jag?) i längden, om man dricker väldigt mycket Cola. Så, har besserwissat klart nu. Coca Cola forever! EDIT: Vafan då... Umm... Var det 2 sidor på den här tråden? :"> Förlåååååt för att jag är lite efter med det där "Kokain - Koffein"... Är trött. :"> :"> Redigerad 25 oktober, 2003 av PenuM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 null vote Julmust forever när julmusten kommer köper jag alltid 7 i veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 En programmerare är ett verktyg som omvandlar koffein till källkod. Vote: Coca Cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Krusbärscider Vote: Cider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Mineralvatten eller Cola, beror på humöret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 Fanta tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Jag dricker vatten. Coca Cola är gott, men det är inte nyttigt för tänderna... eller kroppen, det är ju kokain i skiten... Kokain... haha!! Du menar väl koffein? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Coca Cola, helst med nån centiliter vodka kurant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Ett stort glas mjölk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Tröd! "Tröd för god för att kolsyras" nej, nej... cola coca Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Ingeting är bättre än gamla goda Coca Cola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Homo att tra upp en gammal tråd ! Det är ju antikt värde på de här ... (Om ni förstår vad jag menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Homo att tra upp en gammal tråd ! Det är ju antikt värde på de här ... (Om ni förstår vad jag menar) Exakt, han har förstört din första poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 Hur f*n kunde jag veta det här då? Jag kollade i en medlems poster... och hittade den här... Då kunde jag inte veta om det här, eller hur? Sorry om jag förstörde den då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) Jag dricker vatten. Coca Cola är gott, men det är inte nyttigt för tänderna... eller kroppen, det är ju kokain i skiten... kokain? fant äger alla dricker, coca-cola smakar piss, sluta drick det på 3 månader, sen fuktar ni på det, fy fan!!! det där var jävligt onödigt det var ju över ett år sen nån skrev i denna tråden sist förklara varför det är dåligt att dra upp en tråd? om du tycker det är så dåligt, lås dom då ffs Redigerad 26 oktober, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts