Kebab Skrivet 10 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2023 (redigerad) Själv är jag lite kluven då jag inte äger någon plattform som kommer kunna hantera spelet. Har ju alltid spelat på PC, men när GTA V släpptes köpte jag det först till Xbox 360 och lånade en kompis konsol. Känns ändå som att detta spel skulle kunna få mig att skaffa ett Playstation 5, för jag tror inte det är ekonomiskt försvarbart att skaffa en ny dator med tanke på hur lite jag skulle använda den. Snacka om att tiderna har förändrats. Redigerad 10 december, 2023 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 10 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2023 (redigerad) Köpte ett Xbox Series X för att spela RDR2. Väldigt glad att jag väntade på den versionen då det såg helt fantastiskt ut! Men efter det har den mest samlat damm, men nu (eller rättare sagt 2025) ska det fram igen. Det svåra nu för tiden är dock att hitta tid till att grotta ner sig i ett spel. Redigerad 10 december, 2023 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2023 Jag inväntar PC-releasen. Tyvärr verkar indikationer tyda på att det inte sker simultant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2023 Det blir på PS5 helt klart, och hade jag inte köpt en innan så skulle det väl till slut bli det här spelet som får mig att krypa till korset och överge den förra generationen (och den förrförra TBH). Har väntat ända sedan 2020 på en slim och den släpptes för tio dagar sedan. Av logistiska skäl som involverar flygresor har jag dock ännu inte lagt vantarna på en. Kommer göra det inom kort, dock. Under tiden har jag några andra nygenerationsspel att beta av så jag har inte särskilt bråttom med VI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 10 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2023 I första hand kommer jag att spela på Xbox Series X, men inväntar beskedet om de kommer släppa "pro"-versioner av denna generations konsoler. Då kan jag tänka mig att det blir ett köp av PS5 Pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knurra Skrivet 11 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2023 Det blir i vanlig ordning till playstation. Det är den enda konsol jag har (har inte ens en dator) och har inget intresse av någon annan. Playstation evigt trogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 12 december, 2023 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2023 Jag personligen hoppas (och tror) att det kommer komma till PC. Jag är en inbiten PC-spelare när det gäller GTA-serien och gillar friheten som kommer med det, så jag personligen gillar inte att det inte kommer släppas till PC till en början då jag mer än gärna skulle spela det redan dag 1, men jag får helt enkelt vänta. GTA V köpte jag till Xbox One när det kom ut och hoppade senare över till PC när det kom dit, och jag känner inte för att göra om det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts