gurkmarmelad Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 tycker ni som klarat hundra% att livvakterna är bra? själv tycker jag faktiskt att dom är jävligt sega... om t.ex. en gäg snubbe försöker skjuta mig så måste han träffa för att livvakterna ska reagera plus att om man går upp för trappor i hus och sånt så följer dom inte alltid med upp och sen försvinner dom.... jag brukar ha med mig en livvakt för att då kan han åka med på crossen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 tycker åxxå dom är riktigt sega... jobbar sej hela tiden ! så, jag hade dom jätte mycket i början då... men sen har jag segat på dom rejält ! ps: min 600 post ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 ska bli grymt när man får det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts