Joey Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 det va inte ditt fel han frågade efter.... varit på begravning eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 (redigerad) öööh... jag har XP och jag är inte en fjortis... kan det vara så att du inte har råd med XP annars... Jag sa bara min personliga åsikt, av alla människor jag har personligen träffat så använder fjortisarna (dem som bara spelar och chattar) använt xp, av dem som inte sitter inne på mirc (bl.a.) och istället gör hemsidor, hackar eller har eget företag så använder dem win2k. Redigerad 4 maj, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 (redigerad) Jag sa bara min personliga åsikt, av alla människor jag har personligen träffat så använder fjortisarna (dem som bara spelar och chattar) använt xp, av dem som inte sitter inne på mirc (bl.a.) och istället gör hemsidor, hackar eller har eget företag så använder dem win2k. så att man är fjotis om man irc:ar och spelar spel??? du var mig en dum jävel Redigerad 4 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 så att man är fjotis om man irc:ar och spelar spel??? du var mig en dum jävel Större delen av dem jag har träffat sa jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 varit på begravning eller? jag har inte varit på begrevning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 så att man är fjotis om man irc:ar och spelar spel??? du var mig en dum jävel man kan väl använda vilket os som helst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 (redigerad) Mmm... men personligen så tycker jag att XP än är lite för instabilt än vad win2k är, men det är upp till en själv om vilket OS man vill ha. Redigerad 5 maj, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2003 Mmm... men personligen så tycker jag att XP än är lite för instabilt än vad win2k är, men det är upp till en själv om vilket OS man vill ha. XP e ju det stabilaste... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 XP e ju det stabilaste... Beror ju lite på vad man ska göra också, men jag tycker vi lägger ner diskussionen och återgår till modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Beror ju lite på vad man ska göra också, men jag tycker vi lägger ner diskussionen och återgår till modding. ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 XP e ju det stabilaste... DET är det inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 DET är det inte! vilket e stabilare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 vilket e stabilare då? Windows 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Windows 2000 nej du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 nej du... varför använder alla företag det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 Det blev ju helt offtopic så jag fortsätter med det, win2k= för smarta hackers, XP= för lunar fjortisar Linux = För smarta h4xx0rs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2003 varför använder alla företag det då? det är änkelt att förstå... 98 och 95 har man ju använt innan då tar man väll nått som inte skilljer sej så mycket... XP har typ bara strulat för mig nu... kan det inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Jag tror ärligt talat inte att vi kommer behöva VC modden nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 15 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2003 Jag tror ärligt talat inte att vi kommer behöva VC modden nu din lille fisk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts