Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 varför är ni så jävla taskig mot SAAB?? de är ju stell som är största lögnaren här omkring!!! jaså du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 bry dig inte om datanördarna som tror dom är nåt!! SAAB gör dom bästa bilarna!! just precis...SAAB gör de bästa bilarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 nu återgår vi till topicen: Funkar modden för någon eller??? inte för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) Posted by joey on May 2 2003, 23:25 nu återgår vi till topicen: Funkar modden för någon eller??? inte för mig iaf. ni måste testa moden de asgrym många snyga bilar funkar på xp ifa Redigerad 3 maj, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 ni måste testa moden de asgrym många snyga bilar funkar på xp ifa haha...där ser du Joey...XP e bättre än win 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 (redigerad) (SAAB LOVER @ May 3 2003, 19:22) haha...där ser du Joey...XP e bättre än win 2000 WIN 2000 E DÅLIGT XP BÄST Redigerad 3 maj, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 haha...där ser du Joey...XP e bättre än win 2000 men 2000 hänger sig inte för det har inget sammarbete med DOS och så har man olika smak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2003 men 2000 hänger sig inte för det har inget sammarbete med DOS och så har man olika smak ööh... hrm... XP har inte heller nått med dos att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Det blev ju helt offtopic så jag fortsätter med det, win2k= för smarta hackers, XP= för lunar fjortisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Det blev ju helt offtopic så jag fortsätter med det, win2k= för smarta hackers, XP= för lunar fjortisar fjortisar som du xp äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 fjortisar som du xp äger LOL, lunar suger och jag är ingen fjortis , inse fakta, alla fjortisarna på lunar har xp. Varför? Alla andra har ju det, samma sak som att nästan alla använder hotmail och tror att man är konstig om man använder något annat, dock så använder jag ju hotmail för msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 (redigerad) jag använder xp för att det funger bäst, e nyast, massa drivrutiner e föristalerade, funkar bäst i nätverk. fick det med datorn inte betalat en krona för det... man kan ju bli lite fundersam när man ser din avtar, innan jag kollade din profil trodde jag att du var 10-11år Redigerad 4 maj, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 jag använder xp för att det funger bäst, e nyast, massa drivrutiner e föristalerade, funkar bäst i nätverk. fick det med datorn inte betalat en krona för det... man kan ju bli lite funersam när man ser din avtar, innan jag kollade din profil trodde jag att du var 10-11år Håller med fulständigt, Har xp oxå har alldrig krånglat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 LOL, lunar suger och jag är ingen fjortis , inse fakta, alla fjortisarna på lunar har xp. Varför? Alla andra har ju det, samma sak som att nästan alla använder hotmail och tror att man är konstig om man använder något annat, dock så använder jag ju hotmail för msn. öööh... jag har XP och jag är inte en fjortis... kan det vara så att du inte har råd med XP annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 öööh... jag har XP och jag är inte en fjortis... kan det vara så att du inte har råd med XP annars... jag har visst råd med XP..men jag vill inte ha det!! ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 joey:jag tror faktiskt inte han menade dig när han quotade marion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 jag har visst råd med XP..men jag vill inte ha det!! ok? klart man inte behöver en dator med XP... använder mest min mors som har win 98... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Modden funkar galant för mig. Dom har bara glömt endel texturer på gubbar så dom är helt vita ibland. På väggar också ibland. Ni som den itne funkar för vad är det fölr fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Modden funkar galant för mig. Dom har bara glömt endel texturer på gubbar så dom är helt vita ibland. På väggar också ibland. Ni som den itne funkar för vad är det fölr fel? felet?? jo mitt GTA3 e inte installerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 felet?? jo mitt GTA3 e inte installerat! det va inte ditt fel han frågade efter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts