SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 sluta ljug SAAB lover...Man kan inte ha det på PC ...inte än iaf! ha....han e bara avundsjuk för att jag har adsl 50 mil ifrån mig...och dessutom så tycker jag att ni inte e direkt sjyssta...jag sa inte att jag hade de...jag sa bara att jag hade en fil som hette så och den va 2 gig stor men inte hunnit testat den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 ha....han e bara avundsjuk för att jag har adsl 50 mil ifrån mig...och dessutom så tycker jag att ni inte e direkt sjyssta...jag sa inte att jag hade de...jag sa bara att jag hade en fil som hette så och den va 2 gig stor men inte hunnit testat den... jag tror inte att VC skulle ligga på 2 gig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag tror inte att VC skulle ligga på 2 gig iaf... bara för du har liten hårddisk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 bara för du har liten hårddisk... Jag börjar bli jävligt trött på dig!! Du tror att du kan allt bara för att ni har ett jävla bög adsl nere i skit kungsbacka!! Jag har modem och det duger så jävla bra!! och jag har inte liten hårddisk..eran data e ju så dålig så den skulle inte palla att ha 2 OS på den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Jag börjar bli jävligt trött på dig!! Du tror att du kan allt bara för att ni har ett jävla bög adsl nere i skit kungsbacka!! Jag har modem och det duger så jävla bra!! och jag har inte liten hårddisk..eran data e ju så dålig så den skulle inte palla att ha 2 OS på den.. det går visst å ha 2 os på den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 det går visst å ha 2 os på den... Säkert.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Säkert.... vad vet du om de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 ha....han e bara avundsjuk för att jag har adsl 50 mil ifrån mig...och dessutom så tycker jag att ni inte e direkt sjyssta...jag sa inte att jag hade de...jag sa bara att jag hade en fil som hette så och den va 2 gig stor men inte hunnit testat den... Jag har gta4 online, men tyvär så är datorn i ett fängesle som ligger nere i underjorden och endast dvärgar kan komma igenom där . Glömde jag att säga vart det ligger??? Hmmm... det ligger långt nere i havet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 vad vet du om de? Jag vet bara att vi är kvitt innan denna topic blir låst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 försent... denna komemr också bli låst... varför gör ni inte upp via pm i stället (eller i skolan ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 ursäkta men dt råkar vra så att jag har Gta 20k men det ligger uppe i en grotta i aplerna så jag kaninte ta screens just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 varför är ni så jävla taskig mot SAAB?? de är ju stell som är största lögnaren här omkring!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 varför är ni så jävla taskig mot SAAB?? de är ju stell som är största lögnaren här omkring!!! kommer du tillbax och försöker spela duktig... va fan vet du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 kommer du tillbax och försöker spela duktig... va fan vet du? ojdå, här va vi griniga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 ojdå, här va vi griniga! tack för att du e på min sida ivarjefall...ska nog inte va aktiv här längre...och hitta ett annat forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 bry dig inte om datanördarna som tror dom är nåt!! SAAB gör dom bästa bilarna!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 bry dig inte om datanördarna som tror dom är nåt!! SAAB gör dom bästa bilarna!! skit på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 Ja dra du SAAB lover vi har ingen nytta av dina lögner endå Simon: Stell är ingen löngnare snacka itne dumt om honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 ojdå, här va vi griniga! du har ju fan vatt grinig ända sen du joinade, förvänta dig inte nåt annat tillbax då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts