LunCh Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Jag har hittat en ny vice city mod den är 31mb stor Bild: http://www.gta3mods.de/screens/Vice%20City%20Mod%20Logo.jpg och här är Länken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Jag har hittat en ny vice city mod den är 31mb stor Bild: http://www.gta3mods.de/screens/Vice%20City%20Mod%20Logo.jpg och här är Länken ska ladda hem den nästa gång jag e i Kungsbacka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 Jag har hittat en ny vice city mod den är 31mb stor Bild: http://www.gta3mods.de/screens/Vice%20City%20Mod%20Logo.jpg och här är Länken ser ju likadant ut som vanliga...nästan SAAB lover: varför ska du ladda ner den för?? du har ju redan VC på datorn säger du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 ser ju likadant ut som vanliga...nästan SAAB lover: varför ska du ladda ner den för?? du har ju redan VC på datorn säger du! deru...bry dig inte om det...kanske vill moda gta3 också lite...och se skillnaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 värkar vara en ganska hyffsad grejja mojja det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 värkar vara en ganska hyffsad grejja mojja det där. ja verkligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2003 och när jag kollade länken så var det "hux flux" den sidan jag sökt efter som en galning ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Visst att du har Vice City på pc SAAB lover. Joey kolla upp det Skall ladda hem den genast. Hur ball som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Ladda int hem den, den funka int. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Orkade inte ladda den. Tog 1 tim...har installerat helicoptern istället :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Visst att du har Vice City på pc SAAB lover. Joey kolla upp det Skall ladda hem den genast. Hur ball som helst! Han har det inte..tror jag iaf..han vill bara försöka ha nått som inte jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRznzik Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 har hittat helicoptern.... men vart fan är den? plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheRznzik Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 har hittat helicoptern.... men vart fan är den? plz jag menar att jag har laddat hem den från gtamods.... men undrar vart man hittar den i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Saab lover: ifall du har VC:PC så skicka en screen där du är på utsidan av malibu club ochskjuter av huvet på en polis med en blå PCJ600 bakom dig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Han har det inte..tror jag iaf..han vill bara försöka ha nått som inte jag har! jag har ju det... men den datorn finns 50 mil från mig...så jag kan inte visa nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 jag menar att jag har laddat hem den från gtamods.... men undrar vart man hittar den i spelet? Om du har laddat ner en helkopter så ersätter den DODO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 (redigerad) jag har ju det... men den datorn finns 50 mil från mig...så jag kan inte visa nu... jag som tycker att du verkade normal, och så kommer du och ljuger om att du har gtavc:pc, som inte en jävel går på + att du nödvändigtvis måste ha samma färg som funny.... Redigerad 30 april, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 jag har ju det... men den datorn finns 50 mil från mig...så jag kan inte visa nu... men....sluta ljug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 men....sluta ljug sluta ljug SAAB lover...Man kan inte ha det på PC ...inte än iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Funkar VC modden för någon? För mig så står det" programmet svarar inte" när jag skall installera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts