Stoffe Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Vi kan väl lägga ner detta nu, det leder ingenstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Vi kan väl lägga ner detta nu, det leder ingenstans Kunde inte sagt det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Jag tycker samma sak! Lägg ner snacket! JAG fuskar mig inte igenom spelet! JAG gör uppdragen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Jag kommer bara testa fusk eller installera mods när jag klarat hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Nää gtajägaren du fuskar dig genom uppdragen och när du sen har klarat spelet hur kan du då säga att du ärligt har klarat spelet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Nu fuskar jag men igenom spelet! Nästa gång kör jag utan fusk? Okej? Bra så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Ja men fuska då....det är den bästa genvägen till den sämsta spelupplevelsen så visst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 Ja jag vet att det fuskades....jag försökte va ironisk.. här går inga skämt hem inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 8 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2002 du trycker på den här knappen: som finns uppe i högra hörnet på andras posts. test Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2002 test Nej. Spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_boy Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 om man har fuskat kan man ju komma till tredje banan utan att klara första uppdraget det är bara att ha koden så det blir låggravition så kan man flyga över till tredje banan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 om man har fuskat kan man ju komma till tredje banan utan att klara första uppdraget det är bara att ha koden så det blir låggravition så kan man flyga över till tredje banan! vi vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2002 om man har fuskat kan man ju komma till tredje banan utan att klara första uppdraget det är bara att ha koden så det blir låggravition så kan man flyga över till tredje banan! Funderat på mindre signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts