GTaJäGaReN Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 JIPPIE!!! JAG KLARADE UPPDRAGET NÄR MAN SKULLE BOMBA BÅTEN!!! Ett hett tips: Andvänd BAZOOKAN och skjut lite på måfå där du ser gubbar så sprängs dom och döööör!! Akta så ni inte träffar 8-ball!!! AWEEEEE!!! DUBBEL AWEEEEEE!!! AWEEEEEEEE = Uttryck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 .....har man rocket launcher så tidigt?....*tänker så det knakar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Naaj!! Jag har FuSkAt!!! Fusket är: R2 R2 L1 R2 Vänster Ner Höger Upp Vänster Ner Höger Upp Jag har åkt båt till Stauton Island nu!! AWEEEEEEEE!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 .....har man rocket launcher så tidigt?....*tänker så det knakar* Ja jag vet att det fuskades....jag försökte va ironisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Herr Glassbil!Hur gör ni när ni gör en ram runt det nån har skrivigt eller en del av det och sen skriver en kommentar om det! Som... Du har gjort Misterwoopee! Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Herr Glassbil!Hur gör ni när ni gör en ram runt det nån har skrivigt eller en del av det och sen skriver en kommentar om det! Som... Du har gjort Misterwoopee! Hur gör man? du trycker på den här knappen: som finns uppe i högra hörnet på andras posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 du trycker på den här knappen: som finns uppe i högra hörnet på andras posts. Tack!! Nu vet jag hur jag gör!! Tackar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Så jäkla kul det måste va å fuska....hur fan kan man va så stolt över sig själv när man har klarat av ett uppdrag och fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Jajajaja... Men man blir glad när man har klarat Portland och kommer till Stauton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 SLUTA FUSKA FÖR HEL**** Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 SLUTA FUSKA FÖR HEL**** Sköt dina egna affärer och skit i om grabben fuskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Ja har inga egna affärer....men det kanske du har så lägg dig inte i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Han får väl fuska om han vill även om det är dumt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Ja han får fuska hur mycket han vill och jag får också skriva SLUTA FUSKA FÖR HEL**** hur mycket jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 ack ack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Men... öh... då spamade du ju...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 kan nästan sätta en slant på att det blir låst här snart.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Fuskaren-Mamma mamma jag har köpt ett nytt spel!! Mamman-Jaså vad ska du göra nu då?? Fuskaren-Nu ska jag gå upp på mitt rum å fuska mig igenom hela spelet!! 5 minuter senare Mamman-Jaså du är redan nere?? Fuskaren-Ja nu har jag klarat hela spelet och jag känner mig så stolt....men det var en mycket kort spelupplevelse!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Men du sa ju nyss att han fick fuska så mycket han ville... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 Har jag sagt nått annat nu??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts