Speeder Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 Battlefield 1942 road to rome GTA Vice City Nightfire Byt färg. Den där är funnylins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 1Gta vice city 2Anno 1503 3Delta force black hawk down fan va många som digga vietcong! Härligt, jag har tröttnat på mitt. klara hela skiten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 jag e också trött på vietpung... men mp-delen e fortfarande rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2003 1. Postal 2 (vill ha fullversion) 2.CS 3.Sven-Coop Hörrö Karl den tolfte, borde du inte byta signatur snart? 10 feb va rätt länge sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 (redigerad) 1. Halfife (modern till att moddar började göras i stora mängder) 2. Baldurs Gate 3. SimCity 2000 Redigerad 1 maj, 2003 av mAri0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 jag e också trött på vietpung... men mp-delen e fortfarande rolig Vietcong är BÄST!!!!! men jag lär inte tröttna på det en på ett tag för att jag köpte mitt i lördags jag är på uppdraget där man ska hjälpa några syd-vietnameser att skydda en Outpost men som sagt det är härligt att så många gillar Vietcong!! men det får bara en 4ra i Super Play för att det är skönmålande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 1. Postal 2 (vill ha fullversion) Så du har bara demon?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2003 Så du har bara demon?? Nepp, fick fullversionen idag! Ett ganska sjukt spel. Ligger på Tisdag. Ny lista: 1.Postal 2 2.Command & Conquer:Renegade 3.CS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 1. Medal Of Honor: Allied Assault (börjat spela det igen) 2. Return to castle Wolfenstein (fick det i går) 3. Postal 2 (jag har klarat det och det var ett av de sämsta spel jag spelat men jag kommer inte på annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 2 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2003 1. Super Metroid. 2. The legend of Zelda: Link to the past. 3. Super Mario bros 3. Retro!!! Mina kompisar har börjat kalla mig SNES Rajin och Retro Erik. Jag vet inte vad som har hänt med mig man nu skiter jag i alla nya spel. Retro gäller det för mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 maj, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 And my private winner is........VIETCONG! är på första delen av sista uppdraget nu! men det är så jävla svårt, jag blir omringad hela tiden! min nya lista för V.19 Vietcong (en M-16, en djungel och en Vietnamesisk Scout som bryter på engelska) Medal Of Honor: Allied Assult (som till Vietcong, fast det är WW2) Grand Theft Auto: Vice City (en M-60 chattrar, blod sprutar från en "Ped", och Tommy skriker "Dont give Tommy Vercetti a hard time, ASSHOLE! utse eran vinnare nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 1.pacman!!!!! 2.pacman!!!!! 3.pacman!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 1: Americas Army 2: Rainbow six 3 3: Postal 2 Har inte spelat eller sett GTA:VC ännu. Jag har sett bilder men inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Ännu en lista (v1.1): 1. GTA: Vice City 2. Rogue Spear 3. Metal Gear Solid 2: Substance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 4 maj, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2003 Kan säga min lista 1.GTA VC 2.GTA3 3.Zelda ocarina of time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts