Joey Skrivet 27 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2003 nej du...fel...man tjänar nog istället... Turboperformanceclub har ändrat så att dom måste aktivera kontot dvs att en admin måste kolla IP å allt...tog 2 dagar innan dom godkännde mig å några andra de suger asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Turboperformanceclub har ändrat så att dom måste aktivera kontot dvs att en admin måste kolla IP å allt...tog 2 dagar innan dom godkännde mig å några andra de suger asså Så är det på ett jag är medlemm på med. Då slipper man ju spammers och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 kan du inte göra så att en användare som är inaktiv för länge raderas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2003 Tänk om man är på semester då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts