Stoffe Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 Kan inte Hultan göra så att online listan uppdaterar sig själv så att man inte behöver gå ut ur den och sen in igen för att den ska uppdatera sig när någon byter forum topic osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 tryck bara uppdatera där uppe istället för att gå ut och in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 6 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 tryck bara uppdatera där uppe istället för att gå ut och in Där står INTE upptatera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 men i själva explorer/netscape menar jag, då ska det funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 tryck bara uppdatera där uppe istället för att gå ut och in var står uppdatera? menar du på webbläsarn så fattar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 6 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2002 a jag menar webbläsaren, tryck bara uppdatera då fixas det ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2002 jaha lite dum bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts